سرویس: اردبیل
کد خبر: 84173
|
20:56 - 1398/11/17
نسخه چاپی

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل:

مجلس قوی، از پایه های قدرت کشور است

مجلس قوی، از پایه های قدرت کشور است
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به تبیین مسائل روز پرداخت و گفت: مجلس قوی، از پایه های قدرت کشور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، میلاد بیغاله دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل شامگاه امروز در راستای نهضت روشنگری با حضور در مسجد محله میر اشرف اردبیل به تبیین مسائل روز پرداخت و گفت: بزرگترین آرزوی آمریکا این بود که حاکم مطلق کل دنیا شود اما انقلاب مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) اجازه نداد تا آمریکا به آرزویش برسد و این شروع توطئه ها و دشمنی ها علیه ملت و کشور ایران بود.

وی به توطئه های دشمنان اسلام در 41 سال گذشته اشاره کرد و گفت: آمریکا در اولین اقدامش ۵۱ کودتا علیه کشور انجام داد که معروف ترین آنها کودتای نوژه بود.
 
این دانشحوی اردبیلی در ادامه سخنان خود به شهدای ترور اشاره کرد و گفت: استکبار در حالی از همان ابتدای پیروزی انقلاب، هفده هزار نفر را در داخل کشور ترور کرد که همزمان با جنگ تحمیلی شدیدترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال کردند.
 
دبیر شرای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ثبات و امنیت در کشور،استقلال در همه زمینه ها، پیشرفت های چشمگیر نظامی، دستیابی به پیشرفت های خیره کننده پزشکی و صدالبته انتخابات گه هر سال یکبار در کشور انتحابات برگزار می شود از جمله دستاوردهایی است که در سایه انقلاب اسلامی نصیب کشور ما شده است.
 
وی در ادامه سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و با بیان اینکه وجود انتخابات در جمهوری اسلامی مظهر اراده ملی، اقتدار ملی و عزت ملی است، گفت: وجود انتخابات همواره خاری در چشم دشمنان بوده است.
 
بیغاله به تبیین موئلفه های قدرت ایران پرداخت و گفت: اولین موئلفه قدرت ایران رهبری صالح و فرزانه است.
 
این دانشجوی اردبیلی از سپاه پاسداران به عنوان دومین مؤلفه قدرت کشور نام برد و گفت: مردم مهم ترین موئلفه قدرت برای کشور هستند چراکه دشمنان از حضور مردم در صحنه های انقلاب  می ترسند،
 
وی به وظایف نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس و نمایندگان دو وظیفه اصلی و مهم نظارت و قانون گذاری را بر عهده دارند.
 
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه مجلس می تواند تمام روزنه های فسادخیز را ببندد، گفت: مجلس علاوه بر اینکه می تواند تمام خلاء های قانونی را پر کند، قادر است تمام مسئولین،مدیران و وزرا را بازخواست کند.
 
وی به تبیین معیارهای انتخاب اصلح پرداخت و با بیان اینکه مجلس قوی، از پایه های قدرت کشور است گفت: صداقت، همراهی با مردم، فصل الخطاب دانستن قانون در کنار تخصص، آگاهی و بصیرت از جمله ملاک های انتخاب اصلح است.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد