سرویس: استانی
کد خبر: 84181
|
14:17 - 1398/11/19
نسخه چاپی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل اعلام شد

 مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل اعلام شد
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه امسال از ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه در شهر اردبیل از ایستگاه سرعین آغاز و تا میدان بازار ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت‌الاسلام ولی نظرپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  امروز چهل و یکمین سالگی نفی وابستگی با وجود همه تحریم و تهدیدها است و از این نعمت بزرگ خداوند را شاکر هستیم.

وی با اشاره به این‌که چهل و یکمین سالگی انقلاب به منزله پویایی و پختگی است، افزود: چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه بزرگی برای حضور آحاد مختلف مردم استان اردبیل در راهپیمایی 22 بهمن است و این حضور را باید شور و شکوه بسیار برگزار کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به اجرای بیش از 1200 عنوان برنامه همراه با جشن‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر استان اردبیل اشاره و بیان کرد: از همه دست‌اندرکاران این رویداد ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

نظرپور با اشاره به حضور حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به‌عنوان سخنران ویژه راهپیمایی 22 بهمن در شهر اردبیل، گفت: مردم استان با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری در مورد شرکت همگان در راهپیمایی 22 بهمن، صفوف دشمن شکن راهپیمایی 22 بهمن را با شکوه بیشتر در شهرهای مختلف استان برگزار کنند.

وی تصریح کرد: مسیر راهپیمایی 22 بهمن در شهر اردبیل برادران از میدان باهنر، ایستگاه سرعین و خواهران نیز از میدان شریعتی آغاز و این راهپیمایی تا میدان بازار یعنی مصلی اردبیل ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد