سرویس: اردبیل
کد خبر: 84193
|
17:30 - 1398/11/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

انقلاب اسلامی ایران، ثمره تاریخ تشییع است / آمریکا،مصداق کامل نامردی است

 انقلاب اسلامی ایران، ثمره تاریخ تشییع است / آمریکا،مصداق کامل نامردی است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و با بیان اینکه عملیات والفجر8، غرور ملی را در ایرانیان زنده کرد، گفت: تاریخ در 40سل گذشته نشان داد که آمریکا،مصداق کامل نامردان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، همایش گرامیداشت دهه مبارک فجر به همراه چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت بعد از ظهر امروز با حضور دانشگاهیان اردبیل و با سخنرانی سردار جلیل بابازاده در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این همایش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و اربعین حاج قاسم سلیمانی، سالروز عملیات ولفجر8 را ارج نهاد و با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی از ریشه ای عمیق برخوردار است، گفت: انقلاب اسلامی مال تمام مردم ایران است چراکه برای تحقق آن همه مردم به نوبه خود تلاش کرده و خون های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شده است.
 
وی به اتفاقات سال 42 اشاره کرد و گفت: در واقع تبلیغات چهره به چهره از سال42 توسط همه مردم دنبال شد تا با یک فرهنگسازی قوی در نهایت انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید.
 
بابازاده در ادامه سحنان خود به گفتمان انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: این گفتمان توحیدی امام خمینی(ره) بود که بر تمام جریان ها غلبه کرد  تا جاییکه نظام جمهوری اسلامی در کشور شکل گرفت.
 
وی  حماسه آفرینی های رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی را یاد اور شد و گفت:دشمن پس از ناکامی در تفرقه افکنی میان ملت ایران دست به ایجاد جنگ تحمیلی زد تا از این طریق اراده محکم مردم را مورد هدف قرار دهد اما با تدابیر ویژه حضرت امام (ره) و رشادت ها و جانفشانی های جوانان این مرز و بوم توطئه های دشمنان خنثی شد.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا و استکبارگران تلاش کردند تا به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزنند، گفت: کودتاها، ترورها و حمایت از رژیم بعثی برای حمله به ایران،از جمله اقداماتی بود که ما توانستیم با تکیه بر ائمه اطهار و پیروی از رهبری الهی و توحیدی امام خمینی(ره) و توسط ناگهان سربازها پیروز شویم.
 
 وی با بیان اینکه گفتمان امام خمینی گفتمان انقلاب اسلامی ناب است گفت: شهید صیاد شیرازی با راه اندازی قرارگاه خاتم الانبیا عملیات بیت المقدس را در ۱۰ اردیبهشت ماه آغاز کرد که در نهایت به آزادسازی خرمشهر منتهی شد.
 
بابازاده با بیان اینکه آمریکا قصد داشت ایران را به جنگ فرسایشی هدایت کند، گفت: حضور مردمی ایران در تمام صحنه‌های انقلاب همه توطئه های دشمنان را با شکست روبه رو کرد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره تاریخ تشییع است به تبیین گفتمان مقاومت پرداخت و گفت: آمریکا اهل نامردی است.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا ماندگارترین روزهای محرم هستند گفت: ۲۲ بهمن نیز ماندگارترین روز ایام الله دهه فجر انقلاب  است چراکه انقلاب ما در امتداد کربلا است.
 
وی در پایان سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: مردم با آگاهی کامل و با بصیرت سیاسی پای صندوق های رای حاضر شوند تا دین خود را به وطن ایفا کنند.
 
دانشگاهیان در صحنه های انقلاب نقش آفرینی کنند
 عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در ابتدای این همایش به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در شرایط فعلی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای ضربه به کشور تلاش می کنند و جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرده اند، دانشگاهیان بیش از پیش باید نقش آفرینی کرده و به کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از رویارویی مستقیم با ایران در هراس است، گفت: آنها در زمان ماموریت اقدام به ترور سردار سلیمانی کردند و این نشان می دهد که آمریکایی ها حتی به انسانیت هم پایبند نیستند.
 
حاج قاسم، 40سال در جبهه حهاد اکبر پیروز میدان بود
حجت الاسلام عبداله حسنی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل به خصلت های  ممتاز حاج قاسم سلیمانی  اشاره کرد و گفت: منیت و تکبر و حسادت در حاج قاسم معنایی نداشت و وی تا آخرین نفس  به عنوان سرباز ولایت عمل انحام وظیفه کرد.
وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ۴۰ سال مبارزه با نفس کرد گفت: کسی که در مبارزه با هوای نفس پیروز باشد پیروزی در سایر میادین ها بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد