سرویس: خلخال
کد خبر: 84219
|
07:13 - 1398/11/23
نسخه چاپی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل خبرداد:

تائید صلاحیت ۱۱۵نفر از داوطلبان انتخابات /تبلیغات قانونی از 24بهمن آغار می شود

تائید صلاحیت ۱۱۵نفر از داوطلبان انتخابات /تبلیغات قانونی از 24بهمن آغار می شود
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل از اعلام تایید نهایی ۱۱۵نفر از داوطلبان انتخابات توسط شورای نگهبان خبرداد و گفت: همه نامزدهای انتخاباتی تایید شده می توانند از 24 بهمن تبلیغات خود را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حجت الاسلام بیدار با اعلام اینکه در ۵حوزه انتخابیه استان اردبیل ۱۱۵نفر از داوطلبان به تایید نهایی شورای نگهبان رسید اظهار کرد: ۵۵درصد از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در استان اردبیل تایید صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: براساس اعلام نظر نهایی شورای نگهبان، ۴۷نفر در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۲۷نفر، ۲۴نفر در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر، ۷نفر در حوزه انتخابیه گرمی و ۱۰نفر در حوزه انتخابیه مشگین شهر تایید صلاحیت شدند و یک نفر به حوزه انتخابیه گرمی تغییر مکان داد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل بیان کرد: فردا ۲۳ اسفندماه آگهی رسمی لیست نامزد‌های تایید شده در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل از سوی فرمانداری‌ها منتشر و اعلام می‌شود.

بیدار گفت: از ۲۴ تا ۳۰بهمن ماه به مدت ۷روز کاندیداها می‌توانند طبق قانون تبلیغات اقدام به تبلیغات نمایند و نامزد‌ها و طرفدارانشان مکلف به رعایت ضوابط قانونی تبلیغات هستند، از اول اسفندماه تبلیغات ممنون بوده و در روز دوم اسفندماه شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ج

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد