سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84227
|
00:38 - 1398/11/24
نسخه چاپی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

نجات 800 خودروی گرفتار در کولاک حیران،صائین و سرچم /راه 255 روستا بسته است

نجات 800 خودروی گرفتار در کولاک حیران،صائین و سرچم /راه 255 روستا بسته است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:راه ۸۰۰ روستای استان اردبیل بازگشائی شده و بخاطر کولاک شدید راه ۲۵۵ روستا همچنان مسدود است.

علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: به جز محور خلخال اسالم کلیه محورهای مواصلاتی استان اردبیل با تلاش جهادی راهداران باز است و تردد در آنها جریان دارد

وی افزود:راه ۸۰۰ روستای استان اردبیل بازگشائی شده و بخاطر کولاک شدید راه ۲۵۵ روستا همچنان مسدود است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:در ۴۸ ساعت گذشته ۱۰ هزار کیلومترباند برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

وی صریح کرد:۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی عملیات برف روبی زمستانی را انجام می دهند.

رحمتی ابراز داشت: با تلاش راهداران و سایر نیروهای امدادی بیش از ۸۰۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک شدید گردنه های حیران، صائین و سرچم در حوزه میانه رهاسازی شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مردم عزیز اگر قصد عبور از محورهای کوهستانی و گردنه ها را دارند خودروی خود را حتما به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده،از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

  وی اذعان داشت:هم استانی های عزیز قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد