سرویس: اردبیل
کد خبر: 84232
|
13:05 - 1398/11/24
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

فرهنگ جهاد، فرهنگ جهانی قاسم سلیمانی است / تشکیل مجلس قوی، لبیک به گام دوم انقلاب است

فرهنگ جهاد، فرهنگ جهانی قاسم سلیمانی است / تشکیل مجلس قوی، لبیک به گام دوم انقلاب است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه قاسم سلیمانی ها در اقصی نقاط عالم تار و پود آمریکا را از بین خواهند برد به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: تشکیل مجلس قوی در واقع لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار محمد اصانلو  فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در مراسم اربعین سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد به تبیین ویژگی های فرمانده جبهه مقاومت پرداخت و گفت: امروز فرهنگ حاج قاسم به شکل شعار جهانی مرگ بر آمریکا در دنیا پدیدار شده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران 41سال است در همه عرصه ها حاضر هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران از  18فروردین سال 59 درگیر تحریم هستند و طی این  40سال نه تنها این تحریم ها بر ملت ایران اثر نگذاشته است، بلکه باعث خوداتکایی و پیشرفت ایران اسلامی نیز شده است.

اصانلو در ادامه سخنان خود به اثار و برکات شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره کرد و گفت: شهادت حاج قاسم باعث بازتر شدن چشم های غبارگرفته شد بطوریکه حتی طرفداران آمریکادوستی نیز بر حقیقت ماجرا اشراف پیدا کردند.

وی به جاری شدن فرهنگ حاج قاسم در جبهه ای به گستره جهان اشاره کرد و با بیان اینکه قاسم به معنی تقسیم کننده است، گفت: امروز به جای یک حاج قاسم سلیمانی هزاران حاج قاسم در جهان ظهور کردند که عرصه را بر  استکبار تنگ خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهداء در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حاج قاسم از ابتدای جنگ تحمیلی با جان فشانی های خود در راه اسلام و انقلاب به دنبال شهادت بود، گفت: اگر در زمان امام علی(ع) تنها یک مالک اشتر وجود داشت، امروز در زمان امام خمینی(ره) ده ها مالک اشتر همچون شهیدان باکری و همت و خرازی بودند و در زمان امام خامنه ای(مدظله العالی) صدها مالک اشتر همچون قاسم سلیمانی وجود دارند که هنوز برای جهانیان ناشناخته هستند.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار با اشتباه تاریخی خود در به شهادت رساندن فرمانده جبهه مقاومت روی مین جهنده رفتند و با گل به خودی خود در واقع اضمحلال خود را تسریع کردند.

اصانلو به فتنه های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: همچنان که فتنه های سالهای  78 – 88 – 96 - 98 با هوشیاری مردم خنثی شدند سایر فتنه های استکبار نیز با بصیرت مثال زدنی مردم از بین خواهد رفت. چراکه اشتباهات ترمپ اامروز به ضرر قاعده  استکبار تمام شده است.

وی با بیان اینکه تشییع حاج قاسم سلیمانی انقلاب دوم در ایران را شکل داد، گفت: هرچند گام دوم انقلاب به دست بابرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 97 ابلاغ شد اما اجرای آن با شهادت حاج قاسم سلیمانی عملا آغاز شد.

وی با بیان اینکه امروز ارتش مقاومت جهان اسلام تار و پود آمریکا را از بین خواهد برد، گفت: آمریکا خود اذعان داشته است که هر جا در منطقه وارد شده ردپای قاسم سلیمانی را به عینه دیده و طی این سالها قاسم سلیمانی سد راه آنها برای اجرای نقشه های آنها در خاورمیانه بوده است.

فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء(ع) با بیان اینکه شب و روز برای قاسم سلیمانی معنی نداشت، گفت: حاج قاسم هر لحظه به فکر نعمت جهاد بود و قدردان لحظه لحظه های زندگی بود و در نهایت نیز به آرزوی خود رسید.

وی با بیان اینکه آمریکا از ایدئولوژی و فرهنگ جهاد می ترسد، گفت: چراکه ایدئولوژی جهاد ایران جنگ با یزیدیان زمان است و این فرهنگ پایان ناپذیر است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس به ملزومات قوی شدن نیز اشاره کرد و با بیان اینکه  تنها افراد قوی می توانند کشور را قوی کنند، گفت: بنابراین در عرصه انتخابات مردم باید با شناخت خود به دنبال انتخاب نامزدهای قوی باشند تا با تشکیل مجلس قوی و در آینده رئیس جمهور قوی بر اقتدار کشور در جهان بیافزایند.

انتخای پیام/ج

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد