سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84259
|
11:14 - 1398/11/28
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

مقابله و برخود دستگاه قضائی اردبیل با فراریان مالیاتی/مردم مفاسد اقتصادی را گزارش دهند

مقابله و برخود دستگاه قضائی اردبیل با فراریان مالیاتی/مردم مفاسد اقتصادی را گزارش دهند
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارش مردمی است که سامانه سجام در این خصوص در قوه قضاییه راه اندازی شده و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی صبح امروز در نشست هم اندیشی قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور و دادگستری کل استان اردبیل با حضور دبیر قرارگاه کشوری و اعضای قرارگاه استانی اظهار داشت: مسلماً یکی از مولفه‌های خدمتگذاری به مردم و ایجاد رضایتمندی در آنان برقراری عدالت اقتصادی و مبارزه با فساد در ابعاد مختلف به ویژه مفاسد اقتصادی است که در این خصوص و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه در امر مبارزه با فساد، دستگاه قضایی استان با جدیدت  به این مسئله ورود پیدا نموده و موفق شده است اقدامات مطلوبی در ابعاد استانی و ملی انجام بدهد.

وی افزود: کشف فساد در حوزه پتروشیمی، ورود جدی دستگاه قضایی استان به مسئله واگذاری کشت صنعت مغان و پیشگیری و مقابله با دهها پرونده فساد اقتصادی از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان است.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: شفاف‌سازی، نظارت درون سازمانی و برون سازمانی، مقابله و برخورد با متخلفان در حوزه فرار از مالیات که با استفاده از خلاء های قانونی در صدد سودجویی هستند در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.


وی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان از طرق مختلف آماده دریافت گزارش مردمی است که سامانه سجام در این خصوص در قوه قضاییه راه اندازی شده و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

گودرزی دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات دستگاه قضایی استان در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی بر لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب مسئولان دستگاه‌ها و نهادها برای مقابله با فساد با استفاده از روشها و تکنولوژهای نوین تأکید کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد