سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84273
|
13:31 - 1398/11/29
نسخه چاپی

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج کشور:

مکتب سردار سلیمانی جهانی شده است/ راهیان نور امتداد دفاع مقدس است

مکتب سردار سلیمانی جهانی شده است/ راهیان نور امتداد دفاع مقدس است
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: راهیان امتداد دفاع مقدس است نگاهی فرهنگی است که باید به آن توجه جدی داشت و با ابزار های هنری می توان عمق اثرگذاری این حرکت فرهنگی را در جامعه نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار یعقوب سلیمانی صبح پیش از ظهر امروز در دومین جشنواره استان راه آورد سرزمین نور اظهار داشت:استکبار جهانی  ۴۱ سال هرگونه جنگ و توطئه ای به راه انداخت تا شاید انقلاب اسلامی را از بین ببرد امام ناکام ماند.
وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب صدور  مکتب او در جهان اسلام و دنیا افزود: شهادت سردار سلمانی باعث صدور پیام بزرگ فرهنگی به جهانیان شد و آنگونه که هم دیدیم عکس های این سردار بزرگ در دیوارهای برلین و انگلیس نقش بست.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: راهیان امتداد دفاع مقدس است  نگاهی فرهنگی است که باید به آن توجه جدی داشت و با ابزار های هنری می توان عمق اثرگذاری این حرکت فرهنگی را در جامعه نشان داد.

وی تصریح کرد: دفاع شخصیت جدیدی برای انقلاب اسلامی رقم زد به گونه ای که  و دنیا از پنجره دفاع  مقدس به ایران می نگرد.

سردار سلیمانی در پایان گفت: در مرحله استانی جشنواره ره آورد سرزمین نور 1600 اثر تحویل دبیرخانه شده است و امیدواریم با همراهی زائران عزیز هفدهیمن جشنواره کشوری را نیز در بخش های مختلف آثاری برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد