سرویس: اردبیل
کد خبر: 84275
|
15:07 - 1398/11/29
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

اعزام 19 هزار زائر اردبیلی به راهیان نور در سال 97 / عشایر مغان پیشتاز کمک های مردمی استان به جبهه بودند

اعزام  19 هزار زائر اردبیلی به راهیان نور در سال 97 / عشایر مغان پیشتاز کمک های مردمی استان به جبهه بودند
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در ایین اختتامیه ره آورد سرزمین نور به لزوم توجه مسئولان استانی به راهیان نور تاکید کرد با بیان در سال 67 بیش از 19هزار زائر از استان اردبیل به راهیان نور اعزام شدند، گفت: راهیان نور فرصت آشنایی جوانان با عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی ره آوران سرزمین نور که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد،به لزوم  همکاری مسوولین کشوری و استانی با ستاد های راهیان نور تاکید کرد و گفت: از مسوولان درخواست داریم به این مسئله مهم که مورد توجه مقام معظم رهبری است توجه کنند.

وی افزود: با وجود عدم توجه مسوولان به راهیان نور، این حوزه توسط نیروهای انقلابی که در بخش‌های مختلف حضور دارند پیگیری و مورد توجه قرار می‌گیرد. 
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دستگاهای استانی همچون آموزش و پرورش و مخصوصا استانداری باتوجه به نبود بودجه مالی حمایت و کمک‌های لازم را انجام می‌دهند. گفت:امسال علاوه بر وجود موانع مختلف از 15 فروردین‌ماه تا 23 بهمن ماه بیش از 10 هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان به مناطق جنوب اعزام شدند و سال گذشته 19 هزار اعزامی از استان به راهیان نور انجام شده است. 
 
وی با بیان اینکه ایستگاه صلواتی برای اولین بار در کشور توسط مردم خیر و بازاریان استان اردبیل در منطقه قصر شیرین ابدا و راه اندازی شده است گفت: این سنت پر برکت به جبهه‌های دفاع مقدس منتقل و در حال حاضر هم شاهد فعالیت ایستگاه‌های صلواتی در کل کشور هستیم.
 
بابازاده به کمک های مردمی استان اردبیل در دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: مردم عشایر مغان سرآمد ارسال بیشترین کمک‌های مردمی استان اردبیل به جبهه ها بودند.
 
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در پایان سخنان خود با بیان اینکه اعزام راهیان نور دریایی و نخبگان استانی در دستور کار قرار دارد تا جوانان اعزام شده عظمت نظامی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را در خلیج فارس را از نزدیک مشاهده کنند، گفت:اگر رشادت و فداکاری که رزمندگان در زمان دفاع مقدس انجام دادند را به جوانان نسل امروز بدون هیچ تحریفی انتقال دهیم هیچوقت نیاز به مذاکره با کشورهای غربی نخواهد بود و جمهوری اسلامی ایران هیچوقت به زمان سازش برنخواهد گشت.
 
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد