سرویس: سیاسی
کد خبر: 84280
|
11:38 - 1398/11/30
نسخه چاپی

گزارش سبلان ما از حال هوای آخرین روز تبلیغات انتخاباتی؛

آخرین روز تبلیغات مجلس یازدهم / عزم مردم برای شکل گیری مجلس انقلابی

آخرین روز تبلیغات مجلس یازدهم / عزم مردم برای شکل گیری مجلس انقلابی
در حالیکه کمتر 24 ساعت به پایان تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم باقی مانده است به همین دلیل تبلیغات نامزدها نیز پررنگ تر و پر هیاهوتر از روزهای قبل، برای جلب نظر رای دهندگان با عملکرد و تبلیغات خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،در حالیکه کمتر 24 ساعت به پایان تبلیغات انتخاباتی مجلس یازدهم باقی مانده است به همین دلیل تبلیغات نامزدها نیز  پررنگ تر و پر هیاهوتر از روزهای قبل، برای جلب  نظر رای دهندگان با عملکرد و تبلیغات خود هستند.

همزمان با سراسر کشور، در و دیوار کلانشهرها اردبیل و شهرستانهای استان  منقش به پوسترها و بنرهای تبلیغاتی داوطلبان مجلس شده است، نامزدهای مجلس یازدهم با برگزاری جلسات متعدد در حوزه های انتخابیه خود و با دادن شعارها و وعده ها، نصب بنر و عکس ها، با تمام توان برای رسیدن بهارستان تلاش می کنند.

به هر طرف که می روی فضا انتخاباتی است، تا چشم کار می کند سطح شهر و خیابان ها پر است از تصاویر و شعارهای هزار رنگ، نقل تمام محافل عمومی و خصوصی صحبت از نامزدهای انتخاباتی است؛ اما چیزی که مردم مشهود است شعار و وعده های بی اساس خواست مردم نیست.

با گذری بر خیابان ها نظر مردم را جویا شدیم، از انتظاراتشان گفتند، از وعده های عمل نشده گفتند، از جای خالی مجلسی قوی وانقلابی که امروز اصلی ترین دغدغه مردم می باشد.

مردم از کاندیداهای مورد حمایت دولت حمایت نمی کنند

نیکنام یکی از مغازه دران سطح شهر اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلانما اظهارداشت: مردم دیگر باتوجه به دوره های قبل انتخابات آگاهی های زیادی به شناخت افراد پیدا کرده اند ودیگر فریب عملیات های فریبکارانه برخی کاندیداها را نخواهند خورد.

این مغازه دار اردبیلی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی امروز گریبان گیر ملت و شغل های آزاد شده است افزود: مجلس و دولت فعلی با گذشت 6 سال از دئران مدیریتی خود نتواستند کاری از پیش ببرند و مردم دیگر به دولت تدبیر و امید و نامزدهای که دولت از آن ها حمایت می کند اعتماد ندارند و حمایت نخواهند کرد.

شهروند دیگری در رابطه با موضوع انتخاب نماینده اصلح و شایسته بیان کرد: فشار زندگی دیگر به گلوگاه مردم رسیده است، ملت امروز دیگر فریب حرف های دروغینکاندیداهای  موردحمایت دولت را نخواهند خورد و بهامید خداوند و به کوری چشم دشمنان دوم اسفندماه همه برای یک هدف پای صندوق های رای خواهیم آمد آن هم انتخاب نمایندگان مورد حمایت نیروهای انقلاب اسلامی است.

کارگری که درکنار میدان دروازه مشگین اردبیل ایستاده بود در گفتگویخود با خبرنگار سبلان مابا بیان مشکلات زندگی وعدم توانایی درتامین و امرار  معاش خود و فرزندانش اظهارداشت: از همه ملت ومردم خواهشمندم به افرادی رای بدهند که به قشر های ضعیفی همچون ما که نه شغل و نه درآمد کافی و حتی بیمه هم نداریم رسیدگی کنند.

وی با اشاره به اینکه هفته ای هستکه هیچفردیپیدا نمی شود ما را برای سرکار وفعالیت ببردافزود: افرادی همچون من در جامعه زیاد است وهیچ یک از نمایندگان فعلی و ادوار گذشته که مورد حمایت دولت بودند به ما قشر ضعیف توجه نکردند،جز یک تعداداندازنمایندگان که اگر در لیست جبهه انقلاب و از حامیان قشر ضعیف باشند حمایت خواهیم کرد.

مردم درانتخاب خود تردید دارند به اسامی لیست نیروهای انقلاب رای بدهند

دولت از 90 درصد از حمایت نمایندگان فعلی برخوردار بود، چه برسر کشور آورد!

نوروزوند دانش آموز رای اول فعال و نخبه اردبیلی نیز در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهارداشت: به عنوان یک دانش آموز رای اولی و نخبه علمی به مردم عزیزم توصیه می کنم که اگر در انتخاب خود تردید دارند به اسامی لیست نیروهای انقلاب اسلامی که حامی عدالت، و قشر ضعیف مردم است رای بدهند. 

وی گفت: مردم اردبیل از انتخابات قومیتی پرهیز کنند و به افرادی رای بدهند که لیاقت حضور و نشستن بر روی کرسی های مجلس را داشته باشند، من خود به افرادی که موردحمایت دولت فعلی هست رای نخواهم داد، چرا که دولت با وجود اینکه 90 درصد از حمایت نمایندگان مجلس را دراختیار داشت برای این ملت نتوانست کاری از پیش ببرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما بیانیه هایی از طرف احزاب و ائتلاف های انقلابی برای انتخابات 2 اسفند صادر شده است که به شریح زیر است؛


بیانیه تعدای ازاحزاب سیاسی استان وکشور درحمایت از گزینه های نهایی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

شورای هماهنگی احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل، جبهه نیروهای انقلاب اسلامی و رویش اقتدار از جمله احزاب سیاسی دراستان اردبیل در حمایت از گزینه های نهایی لیست نیروهای انقلاب، نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از کاندیداهای خود در 5 حوزه انتخابی استان اردبیل حمایت خود را اعلام کرده اند.

برهمین اساس شورای ائتلاف کشور نیز در پایتخت با اعلام بیانیه ای درحمایت از لیست نهایی کاندیداهای استان تهران و سراسر کشور از کاندیداهای خود اعلام حمایت کردند که اسامی لیست به شرح ذیل می باشد.

 
 سرانجام پس از دومین روز مذاکرات فشرده میان اصولگرایان، وحدت بر روی یک لیست واحد به سرلیستی محمدباقر قالیباف برای انتخابات مجلس حاصل شد و  اصولگرایان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فهرست واحد رسیدند.

*اسامی فهرست نهایی اصولگرایان:

1.  قالیباف
2.  پیرهادی
3.  شاکری
4.  خاندوزی
5.  توانگر
6.  دهنوی
7.  رفیعی
8.  رهبر
9.  میرسلیم
10.  نادران
11.  تقوی
12.  روح‌الامینی
13.  نبویان
14.  رضاخواه
15.  نادری  
16.  قاسم‌پور
17.  نظام‌موسوی
18.  شریعتی
19.  الهیان
20.  یزدی‌خواه
21.  شریفیان
22.  اکبری
23.  عمویی
24.  لاجوری
25.  آقاتهرانی
26.  نوباوه
27.  تقی‌پور
28.  رضوانی
29.  ایزدخواه
30.  خضریان

لیست مورد حمایت شورای احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل به شرح زیر می باشد:

حوزه انتخابیه اردبیل،نیر،نمین و سرعین:

1- علی نیکزاد


2- سیدکاظم موسوی  

3- صدیف بدری
 
حوزه انتخابیه گرمی: ولی اسماعیلی
 
حوزه انتخابیه مشگین شهر:محمودعباس زاده مشگینی
 
حوزه انتخابیه  پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز: حاجی زاده
 
حوزه انتخابیه خلخال و کوثر:   سید غنی نظری

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد