کد خبر: 84284
|
14:14 - 1398/11/30
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد:

انصراف ۲۶ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم اردبیل

  انصراف  ۲۶ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم اردبیل
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در حوزه های انتخابیه استان اردبیل 26 نفر از نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم انصراف دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت۱۳  و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه مورخه ۳۰ بهمن ۹۸ تعداد ۲۶ نفر از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مجموع ۱۱۵ نامزد تایید صلاحیت و لیست نهایی اعلام شده، انصراف داده و ۸۹ نفر از نامزدها در ۵ حوزه انتخابیه برای کسب ۷ کرسی مجلس رقابت می کنند. 

وی افزود:  تا این لحظه هیچ یک از نامزد تایید صلاحیت شده جدید به لیست اسامی نامزدها اضافه نشده است و هرگونه گمانه زنی ها در این خصوص مورد تایید نیست. 

 رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین، سرعین تعداد۴۱ نفر، پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز تعداد۱۷ نفر، خلخال و کوثر ۱۶ نفر، مشگین شهر۸نفر و گرمی ۷ نامزد  برای کسب حداکثر آرا رقابت می کنند. 

ندایی از مدیران رسانه های رسمی و فعالان فضای مجازی استان خواست از هر گونه انتشار اخبار تایید نشده در خصوص انتخابات بپرهیزند و اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری و نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از طریق این ستاد در اختیار رسانه های رسمی استان قرار خواهند گرفت. 

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخه یک اسفند فرصت دارند برنامه های تبلیغاتی خود ادامه دهند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد