سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84301
|
18:19 - 1398/12/01
نسخه چاپی

در نشست دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و رئیس دادگستری اردبیل مطرح شد؛

احداث مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل/ اختیارات واحد های استانی بیمه ها افزایش یابد

احداث مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل/ اختیارات واحد های استانی بیمه ها افزایش یابد
در نشست دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و رئیس دادگستری اردبیل احداث مجتمع تخصصی تصادفات در اردبیل و افزایش اختیارات واحد های استانی بیمه ها بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتبایتی عصر امروز در نشست مشترک دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان اردبیل اظهار داشت: نگاه تخصصی تشکیلات قضایی به امور مرتبط و از جمله حوزه تصادفات و  ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات با حضور نهادهای مرتبط را منشاء تسریع، تسهیل و تدقین در امور است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مصادیق و آثار و برکات این مجتمع افزود: با راه اندازی این مجتمع مسلما هم مردم، هم بیمه و هم دستگاه قضایی منتفع می گردند.

 رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام هزینه های بالای اجتماعی ، اقتصادی و غیره تصادفات، به ضرورت اتخاذ تدابیری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی در این خصوص تأکید کرد.

کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران کشور  نیز از هماهنگی و تعامل مطلوب بیمه های استان اردبیل با دستگاه قضایی قدردانی کرد و گفت: فلسفه تشکیل سندیکای بیمه گران کشور و شرح وظایف و اهداف آن ، ایجاد مجتمع تخصصی تصادفات را امری مبارک در تسهیل و تدقین و تسریع در خدمت به مردم عنوان و با اعلام ایجاد این مجتمع ها در برخی استان های کشور همچون استان خوزستان و کرمان ، ایجاد این مجتمع در استان اردبیل را با عنایت به پیگیری های جدی دستگاه قضایی از برنامه های در دستور کار این سندیکا است.

وی در ادامه با اشاره اجمالی به برخی خدمات و مشکلات بیمه ها از اهتمام حداکثری سندیکای بیمه گران برای تسهیل در امور و حذف فرآیندها و تشریفات غیر ضروری خبر دادند.

یوسف خدادادی معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان هم در این نشست با اعلام اینکه استان اردبیل بعد از استان خوزستان دومین استان بود که پیگیری ایجاد مجتمع ویژه تصادفات را در دستور کار خود قرار داده است گفت: با وصف اتخاذ تدابیر و انجام هماهنگی های مقتضی به جهت نبود مکان و عدم چاره اندیشی هزینه های تجهیز و غیره به سر انجام نرسید و امید که بتوانیم به این مهم دست یابیم.

خدادادی در ادامه با اعلام اینکه با پیگیری دستگاه قضایی و همکاری و همراهی سایر دستگاه ها  نقاط حادثه خیز استان از 105 نقطه به 20 نقطه رسیده افزود: این امر منجر به کاهش تصادفات و در نتیجه کاهش بار مالی بیمه ها می گردد و هر گونه تدبیر و هزینه در حوزه تصادفات یک نوع سرمایه گذاری برای بیمه ها برای کاهش هزینه های صنعت بیمه است اعلام گردد ما انتظار داریم اختیارات واحدهای استانی بیمه ها افزایش یابد.
 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد