سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84312
|
15:01 - 1398/12/02
نسخه چاپی

فرماندار پارس آبادمغان:

توزیع ۸۵ هزار تعرفه در پارس آباد /۱۰۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند

 توزیع ۸۵ هزار تعرفه در پارس آباد /۱۰۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند
فرماندار پارس آباد مغان گفت: ۸۵ هزار تعرفه رای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان پارس آبادمغان توزیع شده و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،عدالت حاجی پور صبح امروز  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۶۵ شعبه ثابت و ۸۹ شعبه سیار برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۷ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان پارس آبادمغان است، از تدارک دیدن ۱۳۰ هزار تعرفه رأی در حوزه انتخابیه این شهرستان خبر داد و افزود: از این میزان ۸۵ هزار برگ تعرفه رای در بین شعب اخذ رأی توزیع شده است.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه از نظر تعرفه رای کمبود و نگرانی وجود ندارد، گفت: در این دوره از انتخابات ۱۷۳ هزار  نفر در پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز  واجد شرایط رای دادن می‌باشند که از این تعداد ۹ هزار نفر رای اولی هستند. 

حاجی پور با اعلام اینکه دستگاه‌ها و نهادهایی که در برگزاری انتخابات دخیل هستند در آماده باش کامل به سر می‌برند، از مردم خواست که در ساعات نخست رای گیری در پای صندوق رای حضور یابند و رای دادن خود را به آخر وقت موکول نکنند.

وی یاداور شد: رقابت در انتخابات هر چه بیشتر باشد انتخابات پرشورتر می شود و در این شرایط که کشور ما در معرض تهدید قرار دارد هیچ چیز مثل یک انتخابات پرشور همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان را دلسرد و ناامید نمی کند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد