سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84314
|
16:19 - 1398/12/02
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

گمانه زنی نتایج انتخابات مجلس ممنوع / تخلف انتخاباتی قابل توجهی در اردبیل رخ نداده است

 گمانه زنی نتایج انتخابات مجلس ممنوع / تخلف انتخاباتی قابل توجهی در اردبیل رخ نداده است
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: نامزدها، طرفداران و فعالان مجازی و رسانه توجه داشته باشند اعلام نتایج از مراجع رسمی خواهد بود و هیچ کس حق گمانه زنی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، ناصر عتباتی ظهر امروز در بازدید از شعب احذ رای اردبیل اظهار داشت: از زمانیکه  استارت انتخابات زده شده دستگاه قضایی با تمام ظرفیت در کنار سایر دستگاهها برای برگزاری انتخابات سالم  پای کار بوده است.

وی افزود: یکی از مهمترین فعالیت دستگاه قضاء برپایی ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی است که برنامه های مختلفی اجرا کرده و تاکنون جرایم و تخلف قابل توجهیی که  تاثیر در صحت و سلامت انتخابات داشته باشد و یا امینت و آرامش انتخابات را برهم بزند  اتفاق نیافتاده است.

رئییس دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی از زمان تبلیغات رسمی در سطح حوزه های قضایی  شهرستان ها و بخش حضور میدانی تاثیر گذار داشته است و تمامی اخبار و گزارش و تخلفات سریعا بررسی می شود و کانال ارتباطی در این زمینه  تعریف شده است.

وی تصریح کرد: همگی دست به دست هم دادیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری در اجرای  سالم انتخابات محقق شود و در مقابل آرای مردم امین باشیم.

عتباتی ابراز داشت: نامزدها، طرفداران و فعالان مجازی و رسانه توجه داشته باشند اعلام نتایج از مراجع رسمی خواهد بود و هیچ کس حق گمانه زنی در مورد نتایج انتخابات را ندارد و با اخبار بدون  پشتوانه  به جد پیگیری و برخورد می شود .

رئیس دادگستری استان اردبیل  با تذکر به سایت ها و کانال های مجازی که بدون پشتوانه خبر منتشر نکنند تاکید کرد: در کنار پلیش فتا و سایر مجموعه ها دستگاه قضایی نیز  فضای مجازی را رصد کرده و مرکز وکنش سریع به جرایم دستگاه قضایی  تک تک اخبار را  استخراج می کند که  امیدواریم  همه عزیزان  قانون را محور قرار داده و نتایج را فقط از منبع رسمی دریافت کنند

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد