سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84320
|
20:45 - 1398/12/02
نسخه چاپی

موج دوم وسوم حضور مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس/ بیش از 440 هزار نفر رای داده اند

موج دوم وسوم حضور مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس/ بیش از 440 هزار نفر رای داده اند
با رسیدن به آخرین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موج دوم وسوم حضور مردم در پای صندوق های رای رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با رسیدن به آخرین ساعات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی موج دوم وسوم حضور مردم در پای صندوق های رای رقم خورد.

ستاد انتخابات وزارت کشور نیز با صدور اطلاعیه شماره ۳۴ از تمدید مهلت رای گیری تا ساعت ۲۲ امشب خبر داد.

شرکت 440 هزار نفر در رای گیری انتخابات مجلس

بهروز ندائی رییس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: تا ساعت 20 شب  440 هزار نفر در استان اردبیل در رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مجلس شرکت کردند.

موج اول حضور مردم در پای صندوق های رای رقم خورد و با نزدیک شدن به ساعات پایانی اخذ رای موج دوم و سوم مشارکت مردمی اتفاق افتاد.

6 هزار  نفر تاکنون در سرعین رای داده اند/۶۵۰ رای اولی داریم

حسن حسن پور فرماندار شهرستان سرعین در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تاکنون از ۱۳ هزار  نفر  واجد شرایط رای دادن در  سرعین ۴بیش از 6 هزار نفر  آرای خود را به صندوق های رای انداخته اند.
وی با بیان اینکه ۶۵۰ رای اولی در سرعین داریم و تا این لحظه بدون  تخلف و جرائم روند  انتخابات ادامه دارد افزود: ساعت 22 شب پایان زمان اخذ رای است و با اینکه شاید زمان راگیری دوباره تمدید شود ولی مردم محترم لطفا رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

مشارکت ۹۹ هزار نفری مردم در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز

تا ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه امشب ۹۹ هزار نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مشارکت کرده‌اند.

مشارکت ۴۰ هزار نفری مردم در حوزه انتخابیه شهرستان گرمی

تا ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب ۴۰ هزار نفر در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گرمی مشارکت کرده‌اند.

نتایج انتخابات فقط از سوی فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه اعلام می شود


مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: نتایج انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از تایید وزارت کشور با هماهنگی شورای نگهبان از سوی فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه اعلام می شود.

غلامحسین غاربی اظهار کرد: از فعالان رسانه ای و شبکه های مجازی استان انتظار می رود از گمانه زنی در خصوص نتایج انتخابات خودداری کرده و مردم هم منتظر اعلام رسمی نتایج از سوی مراجع ذیصلاح و از طریق رسانه های رسمی باشند.


وی تاکید کرد: انتشار هرگونه شایعات و اخبار تردیدآمیز می تواند موجب ایجاد تنش و بحران در جامعه شده و جرم محسوب می شود بنابراین ضرورت دارد صبوری پیشه کرده و منتظر اعلام رسمی نتایج انتخابات باشند.
غاربی گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از ساعات اولیه شروع انتخابات در استانداری مستقر شده و اطلاعیه ها و اخبار مربوط را از طریق سایت و کانال استانداری  منتشر می کند.
مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل بیان کرد: اکیپ های خبری صدا و سیما نیز در چهار مرکز شهرستان اردبیل و همچنین دیگر مراکز حوزه انتخابیه مستقر بوده و آخرین اطلاعیه ها و اخبار را به اطلاع هم استانی عزیز می رساند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد