کد خبر: 84330
|
14:47 - 1398/12/02
نسخه چاپی

تجلی حضور مردم اردبیل در یازدهمین انتخابات مجلس+عکس

تجلی حضور مردم اردبیل در یازدهمین انتخابات مجلس+عکس
صبح جمعه دوم اسفندماه، اردبیل با شور و حال خاصی آغاز شده و هوای مطلوب در دومین روز از آخرین ماه فصل زمستان زمینه حضور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل باشور و حال خاصی آغاز شده و مردم از ساعات اولیه شروع رأی‌گیری در شعبات مختلف سطح شهر برای ادای وظیفه خود و تصمیم‌گیری برای آینده کشور حاضر شده‌اند.

درحالی‌که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفندهای مختلف سعی در تضعیف روحیه و اعتماد مردم داشتند اما باری دیگر مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار اردبیلی با آگاهی والا و بینش سیاسی خود همزمان با سراسر کشور از آغازین ساعات رای‌گیری پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و روحیه انقلابی و ولایتمداری خود را به رخ همگان کشیدند.

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در نخستیت ساعات رأی گیری در شعبه مصلی اردبیل حضور یافت تا با شرکت در انتخابات به وظیفه دینی و شرعی خود عمل کند

وی  از انتخابات به عنوان یک آوردگاه و میدان نبرد سیاسی نام برد  و گفت: ملت با حضور در پای صندوق های رأی از داشته های خود، از هویت و استقلال و منافع ملی خود دفاع خواهد کرد.

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در جریان حضور در پای صندوق رای در ساعت اولیه آغاز رای گیری اظهار داشت: حضور پر شور مردم در انتخابات یکی دیگر از انتقام های سخت مردم بخاطر شهادت سردار قاسم سلیمانی است.

در این بین حضور پرشور جوانان انقلابی و رای‌اولی‌ها در صف رای‌گیری بیش از همه به چشم می‌خورد و این امر نشان از آگاهی بالا و هوشیاری قشر جوان جامعه در مقابله با توطئه‌های دشمنان دارد.

تصاویری از حضور حماسی و با شکوه مردم شهرستان اصلاندوز در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعبات اخذ رای در شهر و روستاهای تابعه این شهرستان

حضور امام جمعه،فرماندار،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،رییس حوزه قضایی اصلاندوز،فرمانده گروهان مرزی و اقشار مختلف مردم در ساعات آغازین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعبات رای گیری
 
 
حضور استاندار اردبیل و اعضای شورای تامین شهرستان کوثر در مراکز اخذ رای(شهرداری گیوی)
 
 
 
حضور امام جمعه و فرماندار مشگین شهر در پای صندوق های رای گیری
 
 
مردم پارس آبادمغان از همان ساعات ابتدایی آغاز رای‌گیری به پای صندوق‌های رای رفتند و در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پرشور خود را نشان دادند.
 
 
 
 
 
 
 
استفاده از تراکتور برای اخذ ارای مردم مناطقی درشهرستان گرمی که تردد بخاطر بارش ۲۴ساعت گذشته برای ماشین های سواری بسیار سخت شده بود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد