سرویس: استانی
کد خبر: 84348
|
10:54 - 1398/12/05
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

حضور در مراسمات و آبدرمانی ها برای پیشگیری از سرایت کرونا مدیریت شود

حضور در مراسمات و آبدرمانی ها برای پیشگیری از سرایت کرونا مدیریت شود
استاندار اردبیل گفت: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس لازم است ، اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی ها ، مراکز نگهداری سالمندان ، عزاداری ها ، جشن ها و سایر آیین های جمعی به صورت مناسب مدیریت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در جلسه قرار گاه پدافند زیستی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه این بیماری در کشور رو به شایع شدن است ، لازمه آن برنامه ریزی مناسب مدیران و مسوولان مربوطه و همکاری مردم برای پیشگیری از بروز عوارض است.

وی افزود: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس لازم است ، اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی ها ، مراکز نگهداری سالمندان ، عزاداری ها ، جشن ها و سایر آیین های جمعی به صورت مناسب مدیریت شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اطلاع رسانی علمی و صحیح از سوی مسوولان بهداشتی استان در خصوص ویروس کرونا ، اهالی استان را به پرهیز از توجه به شایعات فراخواند.

بهنام جو اظهار کرد: با توجه به اینکه این موضوع علمی و پزشکی می باشد ، به غیر از مسوولان و متخصصان مربوطه احتمالات ارائه شده از سوی افراد دیگر رد شده می باشد.

وی افزود: صدا و سیما با همکاری سایر رسانه های استان با استناد به منبع خبری دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات مربوط به این ویروس و چگونگی انتشار و روش های پیشگیری را ارائه می دهد.

وی بیان کرد: امید می رود با همکاری مسوولان و مردم و رسانه ها عوارضی از محل این ویروس متوجه استان نشود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد