سرویس: اردبیل
کد خبر: 84351
|
13:43 - 1398/12/05
نسخه چاپی

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج:

مشکلات اقتصادی کشور، زاییده ناکارامدی های مسئولین است/بصیرت افزایی و روشنگری، ابزار شکست دشمن در جنگ روانی است

مشکلات اقتصادی کشور، زاییده ناکارامدی های مسئولین است/بصیرت افزایی و روشنگری، ابزار شکست دشمن در جنگ روانی است
معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج از دشمن شناسی، جریان شناسی و استقامت در راه رسیدن به اهداف انقلاب به عنوان بهترین راه مبارزه با استکبار در میادین مختلف نام برد و گفت: هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین رکن مبارزه با دشمنان اسلام در جنگ هیبریدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، سردار غلام عسگر کریمیان معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج ظهر امروز در یادواره شهدای عملیان بدر و خیبر و شمالغرب کشور و مدافعان حرم اردبیل که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، به جنگ روانی دشمنان اشاره کرد و گفت: بصیرت افزایی و روشنگری بهترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است.

مشکلات اقتصادی کشور زاییده ناکارامدی های مسئولین است

سردار کریمیان با بیان اینکه برافراشته نگه داشتن پرچم زینبی زمان و مکان نمی شناسد،گفت: باید از هر فرصتی برای رساندن پیام شهدا و مظلویت آنها به مردم استفاده کرد.

وی به مشکلات فعلی کشور نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشور زاییده ناکارامدی های مسئولین است و لازمه آن نیز فعالیت انقلابی و جهادی است.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج در ادامه سخنان خود با اشاره به سرگذشت قوم حضرت موسی(ع) گفت: اگر در کوران سختی ها یک مسئولی نتواند از عهده وظایف خود برآید بداند که در ایمان وی مشکل است و بهتر است از مسیر خارج شده و جای خود را به افراد لایق و کاردان بدهد.

وی با بیان اینکه مردم خدمتگذار می‌خواهند به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص اشاره کرد و از مردم داری به عنوان یکی از ستون های خیمه انقلاب نام برد و گفت: مردم داری یعنی وقتی مسئول شدید باید به امور جاری مردم  رسیدگی کنید.

سردار کریمیان به تبیین مفهوم مردم یاری پرداخت و گفت: مردم یاری یعنی اینکه در سختی ها باید به داد مردم رسید و لازمه این نیز پیش بینی و پیش گیری است.

مسئول کم کار باید در برابر مردم استیضاح شود

وی با بیان اینک مردم نوازی همان تکریم مردم است، گفت: مردم ولی نعمت مسئولان هستند و استمداد آنهاجزو وظایف مسئولین است.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج با بیان اینکه مسئول کم کار باید در برابر مردم استیضاح شود، گفت: مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی جزو اصول است و مسئولین نباید در این زمینه کوتاهی کنند.

وی از قدرت مردم به عنوان اصلی ترین قدرت و پشتیبان واقعی انقلاب و نظام نام برد و گفت: برای حفظ انقلاب باید به مردم خدمت کنیم.

مردم ایران شگفتی ساز هستند

سردار کریمیان در ادامه سخنان خود به توطئه های دشمنان نیز اشاره کرد و گفت:مردم با بصیرت بالای خود از کشور حراست کرده و تاکنون بخوبی توانستند ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان ،کشور را در مسیر انقلاب نگه دارند.

وی به ویژگی های مردم ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:دشمنان اسلام به شگفتی ساز بودن مردم ایران معترفند.

سردار کریمیان از ولایتمداری به عنوان ویژگی مهم مردم ایران نام برد و گفت: نقطه قوت کشور در برابر حملات بی امان دشمنان همین ویژگی ولایتمداری  مردم است.

وی با اشاره به ستون های مستحکم کشور گفت: حفظ انسجام ملی، ولایتمداری و مردم داری سه ستون مستحکم انقلاب اسلامی است.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج از قوی شدن به عنوان کلیدی ترین نکته کشور در مقابله با دشمنان در میادین هیبریدی نام برد و گفت: اگر بخواهیم دشمن وارد جنگ نشود باید در همه ابعاد قوی شویم.

مهار قدرت هسته ای ایران، نتیجه برجام یک بود

وی از سپهبد شهید قاسم سلیمانی به عنوان قدرت فرامنطقه ای ایران اسلامی نام برد گفت: به برکت وجود شهدایی مانند قاسم سلیمانی ایران اسلامی از قدرت پیش بینی و پیشگیری فرا منطقه ای در جهان برخوردار است.

سردار کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود به قضیه برجام و نتایج آن برای کشور نیز اشاره کرد و با بیان اینکه مجالس شهدا، مجالس روشنگری است، گفت: در برجام یک، یکی از عناصر قدرت ملی ما، یعنی قدرت هسته ای مهار شد.

وی با بیان اینکه دشمنان با برنامه ریزی دقیق در صدد احرای برجام های بعدی هستند، گفت: محدود کردن توان دفاعی کشور و محدود کردن توان فرامنطقه ای ایران از جمله اهداف استکبار در ایجاد برجام های دو و سه است که با هوشیاری مردم ولایتمدار کشور این توطئه ها تاکنون خنثی شده است.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج از قدرت فرا منطقه ای ایران به عنوان مهمترین عامل هراس استکبار از ایران نام برد و گفت: دشمنان اسلام به دنبال مهار ایران هستند تا منافع آنها در منطقه و سایر کشورهای جهان بر اثر نفوذ ایران و بیدارسازی کشورها به خطر نیافتد.

وی به جنگ هیبریدی نیز اشاره کرد و با بیان اینکه کشور سال ها است در وسط میدان جنگ قرار دارد، گفت: سربازان گمنام کشور مظلومانه در این جنگ به شهادت می رسند ولی اجازه نمی دهند امنیت و آرامش مردم به خطر بیافتد.

وی به حمله موشکی ایران به عین الاسد نیز اشاره کرد و گفت: بعد از این حمله دشمن با ارسال 8 فروند پهباد پیشرفته در صدد جبران آبروی از دست رفته خود بود که با رشادت فرزندان این مرز و بوم 5 مورد حمله سایبری دشمن خنثی و سه فروند پهباد دشمن نیز سرنگون شد.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج با بیان اینکه ترور سردار قاسم سلیمانی در راستای کاهش قدرت فرامنطقه ای ایران بود، گفت: دشمن درصدد بود تا با ترور فرمانده جبهه مقامت یکی از ستون های اساسی خیمه انقلاب را از بین ببرد ولی با حضور شگفت انگیز مردم در تشییع خادم ملت، با دژ مستحکم ستون دوم انقلاب یعنی پشتیبانی مردم از انقلاب مواجهه و به سختی شکست خورد.

وی از دشمن شناسی، جریان شناسی و استقامت در راه رسیدن به اهداف انقلاب به عنوان بهترین راه مبارزه با استکبار در میادین مختلف نام برد و گفت: هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین رکن مبارزه با دشمنان اسلام در جنگ هیبریدی است.

بصیرت افزایی و روشنگری بهترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است

سردار کریمیان در ادامه سخنان خود از صاحبان تریبون خواست تا با روشنگری و بصیرت افزایی در عرصه های مختلف ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان  زمینه های پیشرفت  و تعالی کشور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت چراغ راه است، گفت: بصیرت افزایی و روشنگری بهترین راه مقابله با عملیات روانی دشمنان است.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج در پایان سخنان خود به قرائت فرازی از وصیت نامه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت پرداخت و گفت: خیمه ولایت، خیمه رسول الله است و تبعبت از ولایت فقیه رمز موفقیت کشور و عبور انقلاب از میادین خطرناک است.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد