سرویس: اردبیل
کد خبر: 84356
|
08:20 - 1398/12/06
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

ایجاد فضای آرامش بخش در آگاهسازی مردم نسبت کرونا ضروری است

ایجاد فضای آرامش بخش در آگاهسازی مردم نسبت کرونا ضروری است
استاندار اردبیل از مسئولین مرتبط مقابله با ویروس کرونا خواست در فضای کاملا آرامش بخش نسبت به آگاهسازی مردم نسبت به ویروس کرونا اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو شب گذشته در حلسه پدافند زیستی استان اردبیل در خصوص مقابله با ویروس کرونا در اردبیل گفت: مدیران و مسوولان مربوطه در راستای آگاهسازی مردم از ویروس کروه و عوارض احتمالی آن به دور از ایجاد دلهره و اضطراب عمل کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این بیماری در کشور رو به شایع شدن است ، لازمه آن برنامه ریزی مناسب مدیران و مسوولان مربوطه و همکاری مردم برای پیشگیری از بروز عوارض است.

استاندار اردبیل به راه های جلوگیری از شیوع این ویروس  پرداخت و گفت:لازم است اجتماعات غیر ضروری برچیده شده و حضور در مراکز جمعی از جمله آبدرمانی ها ، مراکز نگهداری سالمندان ، عزاداری ها ، جشن ها و سایر آیین های جمعی به صورت مناسب مدیریت شود.

بهنام جو بر اطلاع رسانی علمی و صحیح از سوی مسوولان بهداشتی استان در خصوص ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: لازم است اهالی استان را به پرهیز از توجه به شایعات فراخواند.

وی گفت: با توجه به اینکه این موضوع علمی و پزشکی می باشد ، به غیر از مسوولان و متخصصان مربوطه احتمالات ارائه شده از سوی افراد دیگر رد شده می باشد.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود از صدا و سیما خواست تا با همکاری سایر رسانه های استان با استناد به منبع خبری دانشگاه علوم پزشکی استان اطلاعات مربوط به این ویروس و چگونگی انتشار و روش های پیشگیری را ارائه می دهد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد