سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84412
|
14:48 - 1398/12/10
نسخه چاپی

پیام تسلیت امام جمعه و فرمانده سپاه پارس آباد به دنبال درگذشت مادر شهیدان علایی

 پیام تسلیت امام جمعه و فرمانده سپاه پارس آباد به دنبال درگذشت مادر شهیدان علایی
امام جمعه و فرمانده سپاه پارس آباد با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان سردار حسینقلی و مرادعلی علایی را به بازماندگان و مردم شهید پرور پارس آباد تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، بعد از ظهر امروز حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام جمعه و سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با صدور پیامی جداگانه درگذشت مادر شهیدان  سردار حسینقلی و مرادعلی علایی را به بازماندگان و مردم شهید پرور پارس آباد تسلیت گفتند.

در پیام ها آمده است؛صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را درراه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

در این پیام با بیان اینکه خبر درگذشت "سیده خانم مینا کریمی" مادر شهیدان والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس سردار حسینقلی و مراد علی علایی موجب تاثر و تالم شد،آمده است: درگذشت جانسوز این مادر بزرگوار  که با مشیّت الهی، بی صبرانه به دیدار فرزندان شهیدش شتافت به خانواده محترم، آحاد مردم شهید پرور و قدرشناس استان اردبیل تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومه، رحمت واسعه الهی و همنشینی با صدیقه طاهره (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان عزیز صبر و شکیبایی از درگاه کبریایی مسئلت می‌کنیم.
 
سیده «خانم مینا کریمی» مادر معظم شهیدان والامقام حسینقلی و مرادعلی علایی در سن 81 سالگی روز جمعه دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
پیکر این مادر صبور و فداکار روز جمعه تشییع و در جوار فرزندان شهیدش واقع در حرم حضرت معصومه (س) در قم به خاک سپرده  شده است.
 
سردار شهید حسینقلی علایی در سال 1343در  روستای فولادلوقویی شهرستان بیله سوار متولد شد و در 14 اسفند ماه سال 65 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه به شهادت رسید و  برادر دیگر وی مرادعلی علایی پیش از سردار حسینقلی علایی به درجه رفیع شهادت رسید و تاکنون مفقودالاثر است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد