سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 84433
|
10:16 - 1398/12/12
نسخه چاپی

اقدام جالب دانش آموزان اردبیلی برای جبران عقب ماندگی درسی

اقدام جالب دانش آموزان اردبیلی برای جبران عقب ماندگی درسی
در اقدامی ارزشمند در جهت کمک به جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلات به خاطر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بصورت داوطلبانه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی اقدام به تشکیل کلاسهای مجازی و رفع اشکال برای دانش آموزان خود نموده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، در اقدامی ارزشمند در جهت کمک به جبران عقب ماندگی درسی دانش آموزان در ایام تعطیلات به خاطر پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بصورت داوطلبانه با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی اقدام به تشکیل کلاسهای مجازی و رفع اشکال برای دانش آموزان خود نموده اند.

در این برنامه هنرآموزان شهید بهشتی بیله سوار، هنرستانهای کمال الملک و شریف ناحیه دو و شهربانو ناحیه یک اردبیل در زمان مشخص از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه می نمایند و تکالیف و همچنین تمرین های درسی را از طریق شبکه دریافت کرده و به سوالات احتمالی دانش آموزان پاسخ می دهند.

همچنین در رشته های گرافیک و رایانه کار عملی هنرجویان که در منزل امکان اجرا وجود دارد توسط هنرجویان تمرین و نتیجه بصورت تصویر در اختیار هنرآموز جهت ارزشیابی و رفع اشکلات قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد