سرویس: بیله سوار
کد خبر: 84462
|
15:29 - 1398/12/13
نسخه چاپی

توسط بسیج مردمی و سپاه انجام گرفت:

عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر بیله سوار + عکس

عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر  بیله سوار + عکس
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بیله سوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا عملیات ضدعفونی شهر بیله سوار به همت بسیج و سپاه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، یوسف اختری فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ضد عفونی این شهرستان خبرداد و گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستان بیله سوار به همت بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی سپاه و با مشارکت شهرداری،جهادکشاورزی و شبکه بهداشت شهرستان بیله سوار عملیات ضدعفونی و گند زدایی شهر بیله سوار اجرا شد.

وی با بیان اینکه عملیات ضدعفونی و گندزدایی شهر بیله سوار و وسائل نقلیه ورودی شهر بیله سوار به مدت ۴ روز توسط گروه جهادی بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی سپاه بیله سوار اجرا شد، گفت: این عملیات امروز به صورت ویژه و در سطح گسترده با ۱۵ دستگاه ماشین سنگین در سطح کلیه کوچه ها، خیابان ها و معابر  شهر بیله سوار اجرایی شد.
 
اختری با بیان اینکه بسیج و سپاه در تمام شرایط سخت در کنار مردم بوده است،گفت:در شرایط فعلی نیز برای مقابله با ویروس کرونا  تلاش می کنیم با ضدعفونی و گندزدایی شهرستان قدم های موثری برای خدمت به مردم برداریم.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد