سرویس: اردبیل
کد خبر: 84493
|
11:22 - 1398/12/16
نسخه چاپی

دبیر شورای شهر اردبیل:

تنها راه رسیدن شهرداری به بودجه کلان،اجرای پروژه‌های مشارکتی است/ شهرداری ها، در آگاهسازی کرونایی، نقش بیشتری ایفا کنند

تنها راه رسیدن شهرداری به بودجه کلان،اجرای پروژه‌های مشارکتی است/ شهرداری ها، در آگاهسازی کرونایی، نقش بیشتری ایفا کنند
هاشمی دبیر شورای شهر اردبیل با انتقاد از تجمع پروژه های محوری در مجتمع شورابیل گفت: شهرداری باید از تمرکز در شورابیل و اجرای پروژه‌های محوری در این مجموعه خارج شده و به سایر مناطق شهری به ویژه محلات سیزده‌گانه توجه کند تا با اجرای طرح‌های مشارکتی همه نقاط شهر شاهد تحول و رونق شود.

یعقوب هاشمی دبیر شورای شهر اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به لزوم همگاری عمومی در مواجهه با کروناویروس اشاره کرد و گفت: شهرداری ها نیز باید در کنار ایفای نقش در آگاهسازی عمومی و ضد عفونی معابر و اماکن اجتماعی شهر، مبالغی را به دانشگاه علوم پزشکی در کنترل و آگاهسازی عمومی اهدا کند تا افراد دخیل در این حوزه با این کمک‌ها و مساعدت‌ها دلگرم شوند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه شهرداری اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری در چند سال اخیر با یک روند ثابت و بدون تغییرات آنچنانی روبرو بوده به طوری که از سال 96 تاکنون ارقام بودجه شهرداری اردبیل روی 500 میلیارد تومان ثابت مانده در حالی که با افزایش قیمت اجرای پروژه‌های عمرانی و پرداختی حق و حقوق پرسنل روبرو بودیم.
 
وی تنها راه رسیدن به بودجه کلان شهرداری را تکیه بر اجرای پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: برای اینکه شهرداری از یک خط سیر کم نوسان در بودجه سالانه خارج شده و یک جهش بودجه‌ای داشته باشد باید به سمت اجرای پروژه‌های مشارکتی حرکت کند.
 
دبیر شورای شهر اردبیل با بیان اینکه شهرداری باید از تمرکز در شورابیل و اجرای پروژه‌های محوری در این مجموعه خارج شده و به سایر مناطق شهری نیز توجه کند، گفت: ما به غیر از شورابیل می‌توانیم در سایر مناطق شهر به ویژه  محلات سیزده‌گانه و همچنین بافت‌های فرسوده و قدیمی طرح‌های مشارکتی را با تنوع بیشتر اجرایی و عملیاتی کنیم.
 
وی به در پایان سخنان خود به انعکاس گلایه ها و انتقادات به جا و درست مردم از عدم تکمیل و بهره برداری پروژه های شهرداری که شروع برخی از آنها از 10 سال نیز متجاوز است، اشاره کرد و گفت: گفت: شهروندان ما از عدم تکمیل برخی از پروژه‌ها نظیر پل قدس گله‌مند هستند و بنده اعلام می‌کنم که از کسب کمک‌های دولتی در تکمیل این پروژه ناامید هستیم و باید شهرداری خود این پروژه را به سرانجام برساند.
 
دبیر شورای شهر اردبیل با انتقاد از معطلی و بلاتکلیفی پروژه بازار مبل، عدم انتقال آهن فروشان، اجرایی نشدن المان میدان وحدت و ده‌ها پروژه مهم و زیربنایی دیگر اظهار کرد: ما اگر بتوانیم در سال آینده 6 تا 7 پروژه زیربنایی و اساسی را تکمیل و تحویل شهروندان دهیم به یقین کار مهمی را انجام دادیم.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد