سرویس: استانی
کد خبر: 84501
|
08:59 - 1398/12/17
نسخه چاپی

امام جمعه سرعین:

۱۱۰ نفر در پروژه کلور درام مشغول به کار هستند

۱۱۰ نفر در پروژه کلور درام مشغول به کار هستند
استاندار اردبیل گفت: ۱۱۰ نفر در پروژه کلور درام خلخال مشغول به کار هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو امروز جمعه در بازدید از این پروژه اظهار کرد:  در این پروژه بالای 110 نفر مشغول به کار هستند و بالای 60 دستگاه ماشین آلات سنگین از قبیل بلدوزر ، کامیون ، غلتک و گریدر مشغول فعالیت هستند.

 وی افزود:  با پیگیری انجام یافته  برای این پروژه نزدیک 12 میلیارد و ششصد میلیون تومان تخصیص یافته که بابت پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار ، مشاور پروژه و تملک اراضی هزینه شده است.

 استاندار اردبیل با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتبار لازم برای این پروژه راهسازی احداث باند دوم اردبیل به سرچم و  پروژه احداث راه اصلی کلور به درام ، خواستار تسریع در اجرای پروژه ها را با توجه به پیگیری های انجام شده جهت تحقق مصوبات سفر در سال مالی جاری و سال ۹۹ شد.

بهنام جو بیان کرد: باپیگیری های انجام یافته و تامین اعتبار پروژه مقرر است پیمانکار راه ارتباطی هشتجین به سرچم با شروع فصل کاری با افزایش ماشین آلات نسبت به تسریع اجرای پروژه اقدام نماید که تا پایان تیرماه سال  ۹۹  پروژه را آماده و جهت شروع عملیات اجرای آسفالت تحویل دهد و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز با انتخاب پیمانکار آسفالت ریزی و روسازی ، نسبت به تکمیل و بهره برداری  از پروژه اقدام کند.                                                                         

گفتنی است پروژه کلور - درام یکی از پروژه های دشوار و با توپوگرافی سخت هست که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد