سرویس: استانی
کد خبر: 84507
|
12:43 - 1398/12/17
نسخه چاپی

ضدعفونی صداوسیما اردبیل+عکس

ضدعفونی صداوسیما اردبیل+عکس
شهر دار اردبیل از ضد عفونی صداوسیما اردبیل با دستگاه پیشرفته فوگر(تولید مه ضدعفونی) خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حمید لطف الهیان صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: مکانهای عمومی اعم از ناوگان حمل ونقل عمومی، پارک ها،وسایل بازی  صندلی ها و مبلمان شهری با رعایت اولویت اولیه ضدعفونی شدند.

شهردار اردبیل گفت: خوشبختانه با مشارکت بالای شهروندان اقدامات پیشگیرانه شهرداری اردبیل هر روز گسترده و بیشتر شده و شهرداری اردبیل نیز در راستای افزایش سلامت شهروندان و رعایت بهداشت شهری از هیچ تلاشی دریغ نکرده و تمامی نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی بصورت شبانه روز اقدام به ضدعفونی مکانهای عمومی میکنند.

شهردار اردبیل ادامه داد:شب گذشته نیز راسته بازار اردبیل و بیمارستان امام خمینی با دستگاه پیشرفته فوگر(تولید مه ضدعفونی) ضدعفونی و گند زدایی شد.


لطف اللهیان همچنین از ضدعفونی مستمر ناوگان حمل ونقل عمومی خبر داد و گفت: روزانه  بیش از ۱۶۷ دستگاه اتوبوس با محلول های مورد تایید اداره مرکز بهداشت استان ضدعفونی و سطوح داخلی اتوبوس نظیر صندلی ها و دستگیره ها پاکسازی میسوند.
وی با تاکید بر ضرورت رعایت بهداشت فردی و عدم حضور در تجمع ها و مراسم ها و مکانهای عمومی گفت: همواره در تمامی مسائل و مشکلات،شهروندان مجموعه مدیریت شهری را با مسارکت خود همیاری کرده اند و امروز همه باهم با همکاری هم از شیوع این ویروس جلوگیری کرده و  ریشه کن خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد