سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84508
|
12:47 - 1398/12/17
نسخه چاپی

استاندار اردبیل :

حمایت مالی از صنوفی که به خاطر کرونا در اردبیل تعطیل شده اند

حمایت مالی از صنوفی که به خاطر کرونا در اردبیل تعطیل شده اند
استاندار اردبیل بر حمایت از مغازه داران و صنوفی که به خاطر پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل شده اند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو پیش از ظهر امروز در در جلسه با نمایندگان اصناف استان در سالن رجایی استانداری اظهار داشت: در طول مدتی که به خاطر کرونا تعطیلی اصناف وجود دارد حمایت های لازم به خصوص در بحث هزینه برق، آب و گاز و مالیات انجام می شود.

وی افزود: همه می دانیم بسیاری از بازاریان و اصناف ما چند ماه منتظر بودند تا در ایام عید کاسبی لازم را بکنند ولی با توجه به اینکه سلامت مردم و خود بازاریان از همه چیز مهمتر است فلذا برخی اقدام های پیشگیرانه ضرورت دارد.

استاندار اردبیل از صنوفی که برای تعطیلی مغازه هایشان در این ایام اعلام آمادگی کردند تقدیر و تشکر و اظهار امیدواری کرد بعد رفع بحران شرایطی فراهم شود که ایشان بتوانند جبران مالی کنند.

مدیرکل سازمان امور مالیاتی استان نیز گفت: سازمان امور مالیاتی بر اساس قوانین و مقررات برای مبارزه با بیماری کرونا در کنار مردم هست و اصنافی که به منظور حمایت از طرح مبارزه با بیماری مغازه های خود را می بندند و ضرر می کنند یقینا هزینه ها لحاظ می شوند.

وی ادامه داد: هرگونه ترک کسب و عدم معامله نیز در کسر از درآمد مشمول مالیات لحاظ خواهد شد.

در این جلسه نمایندگان اصناف از جمله طلافروشان، لوازم خانگی، بزازان، املاک، رستوران ها و ... اعلام آمادگی کردند که به خاطر جلوگیری از بیماری کرونا اصناف خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد