سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84524
|
09:22 - 1398/12/19
نسخه چاپی

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل:

هتلهای سرعین را بستید؛با آپارتمان نشین های غیر بومی چه می کنید؟

هتلهای سرعین را بستید؛با آپارتمان نشین های غیر بومی چه می کنید؟
رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل گفت: هلتهای سرعین تعطیل شد اما طی چند روز گذشته شاهد حضور برخی گردشگران در آپارتمانهای مسکونی شهر توریستی سرعین هستیم که امیدواریم تا دیر نشده تصمیمات قاطعی گرفته شود.

 جعفر بذری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:هتل ها ومراکز اقامتی استان اردبیل بعد از تصمیم استاندار و ابلاغ آن به همکارانمان از پذیرش میهمانان خودداری وهمکاریهای لازم را انجام دادند.

وی با اشراه به وجود بیش 3 هزار آپارتمان با صاحبان غیر بومی افزود: ضمن تشکر از استاندار و اعضای محترم ستاد کرونای استان تقاضا داریم برای آپارتمانهای مسکونی در سرعین نیز چاره ای اندیشیده شود.

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل با اشاره به اینکه تمامی تصمیمات استاندار و اعضای ستاد کرونای استان در راستای حفظ سلامت عمومی هم استانیهایمان است گفت :  مراکز اقامتی نیز در این خصوص همکاریهای خوبی داشته اند اما در طی چند روز گذشته شاهد حضور برخی گردشگران در آپارتمانهای مسکونی شهر توریستی سرعین می باشیم که جادارد مسئولان محترم در اینخصوص نیز سریعا وقبل از اینکه دیر شود تصمیمات قاطعی اتخاذ کنند.

وی تصریح کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و درصورت عدم جلوگیری از اسکان گردشگران در آپارتمانهای موجود در شهر سرعین، متاسفانه زحمات کل مسئولان بی نتیجه خواهد بود و تعطیلی مراکز اقامتی نیز نتیجه ای در مهار ویروس کرونا نخواهد داشت.

بذری گفت: تقاضای ما اینست که این موضوع سریعا توسط مسئولین شهرستان واستان تعیین وتکلیف شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد