سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84569
|
19:45 - 1398/12/21
نسخه چاپی

اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور شد

اسبقیان رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور شد
سید محمد شروین اسبقیان با کسب ۲۲ رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین کشور به مدت چهار سکان‌دار این فدراسیون شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولین با حضور اعضای مجمع در آکادمی ملی المپیک به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در پایان سید محمد شروین اسبقیان با کسب ۲۲ رای ریاست این فدراسیون را عهده‌دار شد.

برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولین، سید محمد شروین اسبقیان، غفور کارگری، امیر ماندگار فرد، کرم الله علیمرادی، مجید قدمی و بهمن نیکخو نامزد بودند و با یکدیگر رقابت می‌کردند که در نهایت با انصراف برخی از کاندیداها، انتخابات بین اسبقیان و علیمرادی برگزار شد. 

با اتمام روند اخذ رای و شمارش آرا، سید محمد شروین اسبقیان با ۲۲ رای از 35 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید فدراسیون جانبازان و معلولین در 4 سال آینده انتخاب شد.

سید محمد شروین اسبقیان که متولد اردبیل است هم‌اکنون مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها وزارت ورزش و جوانان را سکان‌دار است و سابقه ریاست سازمان تربیت بدنی وقت استان اردبیل را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد