سرویس: استانی
کد خبر: 84573
|
13:38 - 1398/12/22
نسخه چاپی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی:

مردم از سفر به گرمی پرهیز کنند/ نشردهندگان اکاذیب برخورد قانونی می شود

مردم از سفر به گرمی پرهیز کنند/ نشردهندگان اکاذیب برخورد قانونی می شود
فرهانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی گفت:از هم‌وطنان عزیزی که در استان‌های دیگر به‌خصوص استان‌های شمالی مقیم هستند، استدعا می‌شود به شهرستان گرمی سفر نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، فیروز فرهانی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از کرونا کلیه اصناف و بازاریان به‌ جز نانوایی، قصابی، خواربار فروشی و مراکز توزیع اقلام و مواد بهداشتی و کلیه مراکز اقامتی و سیاحتی در گرمی تعطیل بوده و تمام اصناف و مراکز اقامتی ملزم به همکاری با ستاد پیشگیری از کرونا هستند.

وی افزود: تمام قلیان‌سراها در راستای مبارزه با شیوع کرونا در سطح شهرستان گرمی تعطیل است و در صورت تخطی صاحبان، این مراکز پلمپ شده و برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی گفت: از هم‌وطنان عزیزی که در استان‌های دیگر به‌خصوص استان‌های شمالی مقیم هستند، استدعا می‌شود به شهرستان گرمی سفر نکنند و همشهریان نیز تا نابودی کامل کرونا از پذیرفتن هرگونه مهمان خودداری کنند.

وی تصریح کرد: نشر اکاذیب در فضای مجازی جرم است و برخورد با نشردهندگان اکاذیب و شایعه در فضای مجازی در مورد ویروس کرونا در دستور کار دادستانی است.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد