سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84621
|
13:33 - 1398/12/26
نسخه چاپی

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال:

تکذیب کمبود تجهیزات بهداشتی در خلخال/ پزشک مدعی خودش از امکانات استفاده نکرده است

تکذیب کمبود تجهیزات بهداشتی در خلخال/ پزشک مدعی خودش از امکانات استفاده نکرده است
رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال با تکذیب کمبود تجهیزات بهداشتی در خلخال گفت: امکانات بهداشتی به اندازه کافی و تا پایان فروردین در این بیمارستان این شهرستان موجود است و پزشک مدعی با سهل انگاری از امکانات موجود استفاده نکرده است.

ابوالفضل باقری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: دکتری که ادعا می کند امکانات بهداشتی در بیمارستان این شهرستان نیست پس از یک ماه طبق اسناد موجود به بیمارستان آمده و درحالی که خود از امکانات موجود استفاده نکرده از نبود آن گلایه می کند.

وی افزود: تمامی امکانات بهداشتی برای پرستاران و پزشکان از جمله لباس مخصوص،دستکش و ماسک مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی و تا پایان فروردین ماه موجود است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال با بیان اینکه بجای شایعه پراکنی باید به مردم و کادر درمانی روحیه داد گفت: این پزشک که می گوید من فکر می کردم این بیمار سکته کرده بود اما بعد متوجه شدم کرونایی بود؛خوب ما وقتی پزشک می شویم باید تمامی جوانب را بسنیجم و در این شرایط با تمامی افرادی که مورد معاینه قرار می دهیم بعنوان فرد مشکوک تلقی کرده و از تجهیزاتی که در  بیمارستان موجود است استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه آخرین آمار بیماران کرونایی بزودی اعلام می شود تصریح کرد: با توجه به وجود این بیماری در این شهرستان اقدامات پیشگیرانه و غربالگری ها نیز در کنار درمان در حال انجام است.

یک پزشک خلخالی با انتشار یک فلیم مدعی شده بود بیماری که سکته کرده بود کرونایی بوده و از نبود امکات بهداشتی در گلایه کرده بود که امروز توسط رئیس دانشکده علوم پزشکی خلخال تکذیب شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد