سرویس: استانی
کد خبر: 84623
|
18:06 - 1398/12/26
نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در اردبیل به 20 نفر رسید/ 52 مصرف کننده الکل در حال دیالیز هستند

قربانیان کرونا در اردبیل به 20 نفر رسید/ 52 مصرف کننده الکل در حال دیالیز هستند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: متاسفانه ۲۰ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کرده اند و 52 نفر از مصرف کنندگان الکل در حال دیالیز هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، محمدرضا رضایی بنا عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درحال حاضر ۳۰۰ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ۲۰ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کرده اند افزود: براساس جواب آزمایش ویروس شناسی تعداد ۳۰ نفر به آمار مثبت های قطعی اضافه شده که با احتساب آمار روزهای گذشته در مجموع ۱۸۴ بیمار مثبت قطعی در مراکز درمانی استان بستری می باشند

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید در بخش های کرونای بیمارستان های استان بستری شده اند.

رضایی بنا اذعان داشت: تعداد بستری ها بیشتر از موارد ترخیصی است و هر روز مجبور هستیم به تعداد تخت های بیماران کرونایی اضافه کنیم.

این مسئول گفت: پیام ما این است که امسال دید و بازدید، دعوت مهمان و چهارشنبه سوری نداشته باشیم و تبریک بصورت تلفنی و مجازی انجام گیرد.

مصرف الکل 52 نفر را بستری کرد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر ۵۲ نفر بدلیل مسمومیت با الکل بستری و تحت دیالیز هستند ودر طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نفر بدلیل مسمومیت با الکل در مراکز درمانی استان بستری شده اند و ۱۹ نفر بدلیل مسمومیت با الکل فوت کرده اند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد