سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 84627
|
21:48 - 1398/12/26
نسخه چاپی

توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی پیشگیری از کرونا در پارس آبادمغان +عکس

 توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی پیشگیری از کرونا در پارس آبادمغان +عکس
آماده سازی و توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط سپاه شهرستان پارس آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، به نقل ازآران مغان، فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: در راستای تأمین اقدام بهداشتی مردم در محلات محروم و آسیب‌پذیر شهرستان پارس‌آباد و در قالب طرح کرامت، توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی با مشارکت خیرین از امروز توسط جهادگران پارس‌آباد آغاز شد.

سرهنگ پاسدار حسن نوری افزود: این بسته‌های بهداشتی شامل ۵ عدد ماسک و الکل ضدعفونی کننده و بروشور پیشگیری از ویروس کرونا است که توسط جهادگران بسیجی بسته‌بندی شده و میان مردم محلات محروم و آسیب‌پذیر شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه پارس‌آباد با قدردانی از مشارکت خیرین شهرستان، تصریح کرد: در تلاش هستیم با مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه در شهرستان، بخشی از نیازهای مردم را در محلات آسیب‌پذیر تأمین کنیم‌.

وی افزود: توزیع اقلام در شهرستان از امروز در محله شهید مطهری پارس‌آباد با توزیع ۲ هزار بسته بهداشتی شروع و این فرآیند تا توزیع کامل ۱۰ هزار بسته بهداشتی در شهرستان ادامه خواهد داشت.

نوری ادامه داد: خیرین و مردم نوعدوست شهرستان می‌توانند برای مشارکت در این‌ امر خداپسندانه به بسیج سازندگی در سپاه پارس‌آباد مراجعه کنند.

فرمانده ناحیه سپاه پارس‌آباد تصریح کرد: بسیج و سپاه هر آن‌چه در توان دارد برای تأمین اقلام بهداشتی و حل مشکلات مردم انجام خواهد داد.
انتهای پیام/

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد