سرویس: اردبیل
کد خبر: 84629
|
08:53 - 1398/12/27
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تدابیر ویژه ای برای دوران پسا کرونایی در اردبیل اتخاذ می شود

تدابیر ویژه ای برای دوران پسا کرونایی در اردبیل اتخاذ می شود
استاندار اردبیل با بیان اینکه شیوه های کنترل و مقابله با بیماری کرونا در استان اردبیل با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی بصورت علمی و عملی در حال انجام است، گفت: دوران پسا کرونایی مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چراکه بسیاری از بهبود یافتگان خود ناقل ویروس هستند و باید کنترل و مراقبت شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به اقدامات مبارزه با کرونا ویروس در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با همت و تلاش مدافعات سلامت، کادر بهداشتی و درمانی و البته بسیج عمومی برای ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی  برای مردم، کارهای خوب و شایسته ای برای مقابله با کروناویروس در استان اردبیل انجام گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود از مراکز علمی و دانشگاهی خواست تا با تحقیق و پژوهش بیشتر برای کنترل و از بین بردن این ویروس منحوص تلاش کنند.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به تلاش های جهاددانشگاهی در راستای احصای اطلاعات آماری مربوط به مبتلایان ویروس کرونا در استان اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان استان اردبیل باید از هم اکنون به فکر دوران پسا کرونا در استان باشند چرا که بهبودیافتگان از این ویروس در دوران نقاهت به سر می برند و حود ناقل ویروس هستند و باید در قرنطینه خانگی به سر برند تا از انتشار ویروس جلوگیری کنند.

بهنام جو تصریح کرد: اطلاعات احصا شده در خصوص علت ابتلا و نحوه قرنطینه و نیز قشرهایی که بیشترین مبتلایان را به خود اختصاص داده اند، ما را در کنترل بیشتر و درمان کامل بیماران کرونایی یاری خواهد کرد.

استاندار اردبیل به وضعیت درمان این بیماران نیز اشاره کرد و گفت: کارهای خوبی در خصوص تامین اعتبار و نیز تامین داروی مورد نیاز برای مبتلایان به ویروس کرونا در استان انجام گرفته است که در روزهای آتی در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد