سرویس: استانی
کد خبر: 84632
|
12:41 - 1398/12/27
نسخه چاپی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

مشارکت 60 میلیارد ریالی خیران اردبیلی در جشن نیکوکاری

 مشارکت 60 میلیارد ریالی خیران اردبیلی در جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تاکنون خیران اردبیلی بیش از شش میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان در «جشن نیکوکاری» کمک کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، حسین دشتی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع بیماری کرونا، «جشن نیکوکاری» در سال‌جاری به صورت غیرحضوری برگزار شد، اظهار داشت: تا کنون خیران اردبیلی بیش از شش میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به «جشن نیکوکاری» کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تمامی کمک‌های مردمی در اسرع وقت به دست خانوار تحت حمایت رسیده است، افزود: همچنان نیکوکاران اردبیلی در حال یاری‌رسانی به مددجویان هستند تا در آستانه سال نو، نیازهای اساسی آنها تامین شود.

دشتی با اشاره به کمک‌های غیرنقدی نیکوکاران اردبیلی، گفت: کمک‌های کالایی خیران شامل پوشاک و کفش نیز به صورت ضدعفونی شده و با بسته‌‌بندی بهداشتی در بین خانوار تحت حمایت توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه ۳۸ هزار خانوار تحت حمایت همچنان نیازمند یاری بیش از پیش نیکوکاران هستند، گفت: خیران از طریق کد آنی‌پرداخت #۱*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان برسانند.

وی با اشاره به اینکه اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، اعلام کرد: اپلیکیشن «سکه» نیز در دسترس خیران قرار دارد تا از این طریق نیز به یاری محرومان جامعه بشتابند.

دشتی با بیان اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد تا با ارسال پیامک در شادی مددجویان سهیم شوند، افزود: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آنها ارائه می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل دستگاه‌های خودپرداز بانکی را از دیگر روش‌های غیرحضوری مشارکت در «جشن نیکوکاری» عنوان و اعلام کرد: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد