سرویس: اردبیل
کد خبر: 84638
|
00:42 - 1398/12/28
نسخه چاپی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل:

59 مصدوم، ارمغان چهارشنبه آخرسال در اردبیل+ فیلم

59 مصدوم، ارمغان چهارشنبه آخرسال در اردبیل+ فیلم
محمد غریبانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل از کاهش 70درصدی مصدومان چهارشنبه سوری نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: 59 مصدوم ،ارمغان مراسم چهارشنبه آخرسال در استان اردبیل بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، مجید محمد غریبانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل شب چهارشنبه در جمع خبرنگاران به آمار حوادث چهارشنبه آخرسال در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: متاسفانه 59 نفر از هموطنانمان در سراسر استان در مراسمات چهارشنبه آخرسال دچار سانحه شده و مصدوم شدند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح آمار حوادث چهارشنبه آخر سال در استان اردبیل پرداخت و گفت: در شهر اردبیل 41 نفر، پارس آباد 12 نفر، نمین 2 نفر، خلخال 2نفر و بیله سوار، مشگین شهر هر کدام یک مورد مصدومیت در چهارشنبه آخر سال داشتند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل از کاهش 70 درصدی مصدومان مراسمات چهارشنبه آخرسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: استان اردبیل امسال در کاهش حوادث و مصدومین چهارشنبه آخر سال در کشور  صاحب رکورد شد.

وی با بیان اینکه  تنها 13 مصدوم از 59 مصدوم بستری شدند،گفت: میانگین سنی مصدومان بین 15 تا 30 سال است که دارای مصدومیت‌های سطحی و سوختگی سطح پایین در دست و صورت بوده اند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد