سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84640
|
10:13 - 1398/12/28
نسخه چاپی

درهیاهوی کرونا انجام گرفت؛

اختراع سیستم ضد عفونی کننده دستگاه خود پرداز بانک توسط پژوهشگر اردبیلی

اختراع سیستم ضد عفونی کننده دستگاه خود پرداز بانک توسط پژوهشگر  اردبیلی
فتحی اصل پژوهشگر اردبیلی با اتکا به توان وظرفیت داخلی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به ساخت وطراحی سیستم ضدعفونی دستگاه خود پرداز بانک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، درهیاهوی ویروس کرونا پژوهشگر اردبیلی با اتکا به توان وظرفیت داخلی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به ساخت و طراحی سیستم ضدعفونی دستگاه  خود پرداز بانک کرد.

زهرا فتحی اصل طراح سیستم ضدعفونی دستگاه خودپرداز بانک در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریح جزئیات سیستم ضدعفونی دستگاه خود پرداز بانک پرداخت و گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا این سیستم به صورت ۲۴ ساعته و بدون دخالت دست و نیروی انسانی همواره اقدام به ضدعفونی می کند.
 
وی ابا بیان اینکه این سیستم جاگیر نبوده و امکان سرقت آن نیز وجود ندارد گفت:  زیرساخت این دستگاه از آب بوده بنابراین آتش زا نیست و هیچ آسیبی به مانیتور و دیگر بخش های دستگاه خود پرداز وارد نمی کند.
 
فتحی اصل خاطرنشان کرد: این دستگاه ضدعفونی در راستایی پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و دیگر ویروس های واگیردار موثر و کاربردی است.
 
وی افزود: دستگاه سیستم ضدعفونی کننده خود پرداز بانک مورد تایید و اخذ مجوز ازدستگاه های مربوطه شده و قرار است به زودی رونمایی ودر خود پرداز بانک ها مورد استفاده قرار  خواهد گرفت.
 
 این پژوهشگر اردبیلی که سابقه فعالیت درپروژه های ساخت دارو نیز دارد به خاطر حس همدردی،اقدام به طراحی این سیستم کرده تا بتواند گامی در جلوگیری از شیوه ویروس کرونا بردارد.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد