سرویس: اردبیل
کد خبر: 84648
|
18:18 - 1398/12/28
نسخه چاپی

رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل:

انجمن کوتاه قامتان، به دنبال افزایش مشارکت های اجتماعی است

انجمن کوتاه قامتان، به دنبال افزایش مشارکت های اجتماعی است
فرزانه رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی انجمن کوتاه قامتان استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با تشکیل گروه های ورزشی مختلف توانسته ایم روحیه شادی و نشاط را در بین این قشر از جامعه ایجاد کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،شاهین فرزانه رئیس انجمن کوتاه قامتان استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار انجمن کوچولوهای استان اردبیل خبرداد و گفت: کوتاه قامتان استان اردبیل با ثبت نام در این انجمن می توانند در برنامه های مختلف مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون کوتاه قامتان شهرستان های خلخال، پارس آباد، سرعین، بیله سوار، گرمی، نیر، نمین و هیر کمترین مشارکت را با این انجمن داشته اند،گفت: این انجمن آمادگی کامل برای ثبت نام از اعضا جدید را دارد و امیدواریم با مشارکت کوتاه قامتان استان شاهد افزایش حضور در برنامه های این انجمن باشیم.
 
فرزانه به برنامه فرهنگ و اجتماعی و ورزشی انجمن کوتاه قامتان استان اشاره کرد و گفت: تاکنون با تشکیل گروه های ورزشی مختلف توانسته ایم روحیه ورزشکاری در بین اعضای انجمن ایجاد کنیم.
 
رئیس انجمن کوچولوهای استان به برنامه های فرهنگی این انجمن نیز اشاره کرد و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی از دیگر برنامه های پیش رو به ویژه در زمینه های هنری از جمله تئاتر و سینما است.
 
وی در پایان سحنان خود از همه مسئولان استانی خواست تا با مشارکت در برنامه های انجمن بتوانند از فعالیت های کوتاه قامتان استان اردبیل حمایت کنند.
 
فرزانه خاطرنشان کرد: کوتاه قامتان استان می توانند با برقراری تماس با شمار 09147446560 ضمن برقراری  ارتباط مستقیم با انجمن ، در جریان امورات انجمن قرارگرفته و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد