سرویس: سبلان ما
کد خبر: 84660
|
08:18 - 1399/01/01
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین:

امیدواریم سال99 شاهد توسعه استان اردبیل باشیم/ تلخ ترین خاطره شیوع کرونا شیرین ترین ریل گذاری راه آهن بود

امیدواریم سال99 شاهد توسعه استان اردبیل باشیم/ تلخ ترین خاطره شیوع کرونا شیرین ترین ریل گذاری راه آهن بود
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: انشالله با اتحاد و همدلی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان اردبیل، دولت محلی و همه دلسوزان و نخبگان استان و تداوم روند رو به جلو در توسعه زیرساخت‌های توسعه‌ای استان در سال جدید، شاهد رخت بر بستن غبار محرومیت از سیمای دارالارشاد اردبیل باشیم.

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت: سال ۱۳۹۸ با همه فراز و نشیب‌هایش سپری شد و از امروز سال جدید را آغاز می‌کنیم. سالی که توسط رهبر فرزانه انقلاب به سال «جهش تولید» نامگذاری شد.

وی افزود: امید است قوای سه‌گانه در کنار خواص، نخبگان، متخصصین، مدیران و جوانان پرانرژی با هم‌افزایی و انسجام در راستای تحقق شعار سال گام بردارند.
 
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: حضور پرشور و آگاهانه مردم شریف استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آغاز ریل‌گذاری راه‌آهن اردبیل میانه شاید برجسته‌ترین اتفاقات خوشایند سال ۱۳۹۸ برای ما اردبیلی‌ها بود.

وی تصریح کرد: انشالله با اتحاد و همدلی نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان استان اردبیل، دولت محلی و همه دلسوزان و نخبگان استان و تداوم روند رو به جلو در توسعه زیرساخت‌های توسعه‌ای استان در سال جدید، شاهد رخت بر بستن غبار محرومیت از سیمای دارالارشاد اردبیل باشیم.
 
وی ابراز داشت: شیوع ویروس کرونا هم شاید ناخوشایندترین اتفاق سال گذشته بود که با ایثار و از خودگذشتگی تحسین‌برانگیز کادر درمانی و همیاری مردم و مسئولین به مقابله با آن برخاستیم و امیدوارم در اسرع وقت جشن غلبه بر کرونا را نیز برگزار کنیم.
 
بدری گفت: اینجانب ضمن ادای احترام به ساحت ملت بزرگ ایران، آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت آگاه به ویژه مردم عزیز و قدرشناس استان اردبیل تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال مسألت دارم این سال را پربرکت و مبارک کند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد