سرویس: استانی
کد خبر: 84665
|
18:30 - 1399/01/01
نسخه چاپی

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در اردبیل به 30 نفر رسید/ روند صعودی ابتلا در استان حاکم است

قربانیان کرونا در اردبیل به 30 نفر رسید/ روند صعودی ابتلا در استان حاکم است
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با احتساب ۱ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۳۰ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  افشین فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس جواب آزمایش ویروس شناسی تعداد ۳۵ نفر به آمار مثبت های قطعی اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳۲ نفر بدلیل احتمال کرونا در مراکز درمانی استان بستری است افزود: با احتساب ۱ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، متاسفانه ۳۰ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کرده اند.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بستری جدید، ۱ فوتی و ۳۹ ترخیص بدلیل بیماری کرونا داشتیم.

ابن با اینکه  روند صعودی ابتلا در استان حاکم است تصریح کرد: روزانه بطور متوسط ۲۰ الی ۳۰ درصد تشخیص قطعی و بستری در حال افزایش است و اگر روند به همین منوال ادامه پیدا کند در طی ۱۰ روز آینده ۲۰۰ نفر به موارد بستری افزوده خواهد شد و نیاز به مراقبت های سلامت در حد بالا را می طلبد که ممکن است از عهده ما خارج شود.

فتحی گفت: از مردم فهیم استان درخواست می شود دید و بازدید امسال را انجام ندهند و به مکالمات تلفنی و تصویری و پیامها بسنده کنند تا بتوانیم این بیماری را طی روزهای آینده کنترل کنیم.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد