سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 84668
|
13:27 - 1399/01/02
نسخه چاپی

منتخب مردم مشگین شهر:

دولت فعلی با گرفتن وام خارجی کمر ملت و دولت آینده را می شکند/ بدون مصوبه مجلس این اقدام غیر قانونی است

دولت فعلی با گرفتن وام خارجی کمر ملت و دولت آینده را می شکند/ بدون مصوبه مجلس این اقدام غیر قانونی است
منتخب مردم مشگین شهر گفت:دولت با واگذاری اوراق مشارکت به پیمانکاران (آینده فروشی) در واقع دولت های بعد از خود را گرفتار بدهی می کند و با احذ وام خارجی کمر دولت آینده و ملت را می شکند.

محمود عباس زاده مشگینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهار داشت:براساس اخبار منتشر شده دولت درنظر دارد به بهانه کاهش قیمت نفت و هزینه های ناشی از کرونا مبلغ 5 میلیارد دلار از صندوق بین المللی پول استقراض کند.

وی افزود: اقدام دولت بدون احذ مصوبه مجلس خلاف قانون اساسی است چرا که بر اساس اصل 80 قانون اساسی گرفتن و دادنوام یا کمک های بدون عوض داخلی و خارجی  از طرف دولت باید با تصویب مجلس باشد.

منتخب مردم مشگین شهر با بیان اینکه دولت شانه ملت درد کشیده را زیر بار استقراض خارجی نبرد گفت:دولت با واگذاری اوراق مشارکت به پیمانکاران (آینده فروشی) در واقع دولت های بعد از خود را گرفتار بدهی می کند و با احذ وام خارجی کمر دولت آینده و ملت را می شکند.

وی تصریح کرد: شاید زعم دولت فعلی این باشد که مجلس فعلی که در واپسین ماهها و هفته های آن قرار داریم در قعر امور است و شاید به جای کلیت آن یک نفر از هیئت رئیسه تصمیم می گیرد.

وی ابراز داشت: به عنوان منتخب مردم مشگین شهر برای مجلس یازدهم به رئیس جمهور پیشنهاد می کنم به هیچ وجه بدون اخذ مصوبه مجلس قدم در راهاستقراض خارجی نگذارد و اصل مصرح قانون اساسی را نقض نکند وگرنه در همین ابتدای مجلس یازدهم با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد