سرویس: استانی
کد خبر: 84679
|
11:56 - 1399/01/04
نسخه چاپی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

۲۵۰ هزار ماسک n۹۵ در بین مراکز درمانی استان اردبیل توزیع شد

 ۲۵۰ هزار ماسک n۹۵ در بین مراکز درمانی استان اردبیل توزیع شد
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تاکنون یک‌ میلیون و یکصد هزار عدد دستکش معاینه و ۲۵۰۰۰۰عدد ماسک جراحی و n95 از ابتدای اسفندماه سال 98 در بین مراکز درمانی دانشگاهی و غیر دانشگاهی توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مامحسن ارزنلو معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل صبح امروز در گفتگوی خود با خبرنگاران اردبیل اظهارداشت: تاکنون یک میلیون و یکصد عدد دستکش و دویست و پنجاه هزار عدد ماسک در بین مراکز درمانی استان اردبیل توزیع شده است.

 

 معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: با آغاز شیوع بیماری کرونا در سطح استان اردبیل و مشکلات وکمبودهای موجود جهت تهیه ملزومات پزشکی و حفاظتی، اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا وداروی دانشگاه، با تلاش های شبانه روزی و رایزنی با تامین کنندگان ملزومات پزشکی تعداد یک‌میلیون و یکصد هزار عدد دستکش معاینه، ۲۵۰ هزار عدد ماسک جراحی و n95 و ۴۰۰ عدد لباس محافظ را‌ تامین ودر بین ۱۷ مرکز درمان دانشگاهی و غیر دانشگاهی توزیع نموده است.

 

وی همچنین اظهار داشت: جهت تامین کسری اقلام بهداشتی مورد نیاز در مراکز درمانی استان به صورت ویژه مجوز موقت راه انداری ۳ باب کارخانه تولید انواع ماسک و لباس بیمارستانی‌ از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه صادر شده است و امید آن است با راه اندازی این مجموعه ها به زودی از لحاظ تامین ماسک و لباس بیمارستانی در سطح استان به خودکفایی برسیم.

دکتر ارزنلو بیان داشت: اداره تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو همچنان با عزمی راسخ و خستگی ناپذیر، در تلاش جهت تامین ملزومات پزشکی و محافظتی مورد نیاز کادر درمان استان می باشد و در این خصوص از تلاش های آقای تورج صمدی کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه به جهت تامین حجم زیاد ماسک برای دانشگاه تشکر و قدردانی می کنم.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد