کد خبر: 84694
|
18:25 - 1399/01/05
نسخه چاپی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل خبرداد؛

پلیس حامی پویش در خانه بمانیم/ مردم همکاری های لازم در اعمال طرح محدودیت ترافیکی شهرها را داشته باشند

پلیس حامی پویش در خانه بمانیم/ مردم همکاری های لازم در اعمال طرح محدودیت ترافیکی شهرها را داشته باشند
سرهنگ فتاحی گفت: پلیس همانند سایر نهاد ها و مردم حامی پویش همه باهم در خانه بمانیم هست و به همین منظور برای حفظ سلامت مردم و شلوغی شهر طرح محدودیت ترافیکی شهر در مراکز شهر های استان به ویژه اردبیل از امروز انجام خواهد شد.

فتاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: پلیس همانند سایر نهاد ها و مردم حامی پویش همه باهم در خانه بمانیم هست و به همین منظور برای حفظ سلامت مردم و شلوغی شهر طرح  محدودیت ترافیکی شهر در مراکز شهر های استان به ویژه اردبیل از امروز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا 15 فروردین ماه انجام می شود افزود: در راستای تامین سلامت عموم مردم و عدم تجمع در سطح شهر در مراکز شهرها و شهرستان های سراسر استان  از ساعت 16 امروز از اعمال طرح محدودیت ترافیک صورت خواهد می گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با اشاره به اینکه در مرکز شهر میادین مرکزی از جمله ایستگاه سرعین به شریعتی، میدان 15 خرداد به شریعتی، پیرعبدالملک به تازه میدان و سی متری، میدان مصلی به عالی قاپو، یاقوت و میدان امام حسین و مبارزان از جمله میادین اصلی منتهی به مرکز شهر است که درگیر این طرح محدودیت طرح طرافیکی می شود.

سرهنگ فتاحی با دعوت از مردم برای در خانه ماندن و حفظ سلامت خود و خانواده از مردم خواست با پلیس در امر رعایت نظم و امنیت جامعه در امر طرح محدویت های ترافیکی برای در امان ماندن از شیوع کرونا ویروس همکاری های لازم را با پلیس داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد