کد خبر: 84695
|
18:33 - 1399/01/05
نسخه چاپی

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد؛

آمار مبتلایان کرونادر اردبیل به ۳۱۸ بیمار رسید

آمار مبتلایان کرونادر اردبیل به ۳۱۸ بیمار رسید
افشین فتحی گفت: مبتلایان کرونا در اردبیل طی 24 ساعته گذشته به 318 نفر افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، افشین فتحی از افزایش مبتلایان کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اردبیل خبرداد و  اظهارداشت: با توجه به نتایج آزمایشگاه ویروس‌شناسی، ابتلای ۹ بیمار به کروناویروس تأیید شده و آمار مبتلایان قطعی کرونا در استان اردبیل به ۳۱۸ بیمار افزایش یافته است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: در حال حاضر ۳۴۲ بیمار مبتلا قطعی و مشکوک به کروناویروس در بخش ویژه کرونا بیمارستان‌های استان اردبیل بستری و تحت درمان قرار دارند.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر چند بیمار جان خود را از دست دادند که فعلا مشخص نشده که علت فوت، ابتلا به کروناویروس است و آمار رسمی بیماران مبتلا قطعی که فوت کردند ۴۴ بیمار است که در یک روز اخیر آمار جانباختگان کرونا در استان افزایش پیدا نکرده است.

فتحی بیان کرد‌‌: با رعایت نکات بهداشتی و خانه‌نشینی مردم عزیز استان اردبیل در حال حاضر روند صعودی کروناویروس در استان متوقف شده است و سیر بیماری کرونا در استان اردبیل شیب ملایم داشته است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ادامه داد: از مردم عزیز استان اردبیل تقاضا داریم خانه‌نشینی، عدم تردد در معابر شهری و پرهیز از مسافرت‌ را با جدیت کامل رعایت کنند.

وی گفت: اگر روند فعلی کروناویروس در استان اردبیل را به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز حفظ کنیم از دو هفته آینده به شکل رسمی و با شیب قابل توجهی، روند نزولی کروناویروس در استان اردبیل آغاز خواهد شد که با همکاری و همیاری مردم عزیز، این بیماری ویروسی را در استان اردبیل مهار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد