سرویس: استانی
کد خبر: 84698
|
13:50 - 1399/01/06
نسخه چاپی

فرمانده انتظامي استان خبر داد:

دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در بیله سوار

 دستگیری سارق طلاجات میلیاردی در بیله سوار
فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارقی که اقدام به سرقت طلا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از منزلی مسکونی در "بیله سوار" کرده بود؛ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سردار "هوشنگ حسینی"صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی شهرستان "بیله سوار" و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت طلا از منزل مسکونی اش طی چند مرحله، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی و کشف سرقت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی هدفمند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان  اردبیل تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی لب به سخن گشوده و به سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال از منزل مسکونی اعتراف کرد.

سردار "حسینی" به شهروندان توصيه كرد: با هوشياري لازم و رعايت نكات ايمني و هشدار هاي پليسي از اعتماد بي جا به افراد ناشناس خودداري و با نصب نرده و حفاظ و استفاده از قفل هاي مقاوم و استاندارد خانه های خود را از نفوذ سارقان ايمن کنند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد