سرویس: ورزشی
کد خبر: 84704
|
15:16 - 1399/01/06
نسخه چاپی

رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واتر پلو در اردبیل:

هیات شنای اردبیل جزء هیئت های برتر کشور شد

هیات شنای اردبیل جزء هیئت های برتر کشور شد
محسن رضوانی استان اردبیل را در رشته شنا جزء هیات های برتر و فعال کشور دانست.

رضوان رئیس فدراسیون شنا شیرجه و واتر پلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: استان اردبیل در یک اقدامی برنامه ریزی شده و با استفاده از توانایی ها و ظرفیت های مربیان فعال در این رشته توانسته است جزء استان های برتر کشور در رشته ورزشی شنا معرفی شد.

 

رضوانی با اشاره به اینکه در همگانی کردن این رشته ورزشی مسئولان ورزشی استان اردبیل بی نظیر عمل کرده اند افزود: اقدامات و برنامه های هیات شنا شیرجه و واترپلوی استان اردبیل بدون دارا بودن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و فقط با استفاده از ظرفیت های متخصصان و مربیان این رشته ورزشی در استان توانسته است این اتفاق بزرگ  ومهم را در سطح کشور رقم زند.

رئیس فدراسیون شنا ،شیرجه و واترپلو با اشاره به ابلاغیه معاون وزارت ورزش و جوانان مبنی براختصاص استخر ویژه از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان به هیات شنا گفت:این امر از لحاظ قانونی نیز مشکل ندارد وانتظار می رود با حمایت و هماهنگی استاندار اردبیل واداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اختصاص استخر ویژه به هیات شنا ی اردبیل هرچه زودتر صورت گیرد.

وی به درخشش وافتخارات شناگران و مربیان بانوان اردبیل در عرصه های مختلف ملی  اشاره کردو گفت: اقدامات قابل توجهی در شنای بانوان استان انجام شده و باتوجه به ظرفیت و توانمندی های بانوان اردبیل روزهای خوبی برای شنای بانوان استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ ه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد