کد خبر: 84726
|
17:31 - 1399/01/08
نسخه چاپی

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد:

افزایش قربانیان کرونا در استان اردبیل به ۵۶ نفر/ 10 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته شناسایی شدند

افزایش قربانیان کرونا در استان اردبیل به ۵۶ نفر/  10 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته شناسایی شدند
فتحی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش قربانیان ویروس کرونا در استان اردبیل به ۵۶ نفر خبرداد و گفت: با قطعی شدن ابتلای ۱۰ بیمار دیگر به ویروس کرونا، شمار مبتلایان استان اردبیل به این ویروس منحوس به ۳۶۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، افشین فتحی قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران از افزایش قربانیان ویروس کرونا در استان اردبیل به ۵۶ نفر خبرداد و گفت:در شبانه روز گذشته تعداد ۱۰ نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد و آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به ۳۶۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ٣٣٣ بیمار بدلیل احتمال کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: شاهد کاهش ۲۷ نفری نسبت به چند روز قبل هستیم که بدلیل ترخیص بهبود یافتگان و بیمارانی که با حال عمومی رضایت بخش از بیمارستان به ریکاوری جهت طی دوره نقاهت معرفی شدند.
 
 وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته تعداد ۱۰ نفر دیگر به شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در استان اردبیل افزوده شد، گفت: از این تعداد ٨ نفر مربوط به اردبیل و ٢ نفر خلخال هستند
 
وی با بیان اینکه آمار کل مبتلایان به کرونا در استان به ۳۶۵ نفر رسیده است، گفت:  متاسفانه طی شبانه روز گذشته ۴ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در استان اردبیل جان خود را از دست دادند. 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد