کد خبر: 84739
|
17:33 - 1399/01/09
نسخه چاپی

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

افزایش قربانیان کرونا در اردبیل به 61 نفر/ مردم از ورود نزدیکان خود به استان ممانعت کنند+فیلم

افزایش قربانیان کرونا در اردبیل به 61 نفر/ مردم از ورود نزدیکان خود به استان ممانعت کنند+فیلم
فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه متاسفانه امروز با فوت 5 بیمار تعداد قربانیان کرونا در استان به61 نفر رسید، از مردم خواست ضمن رعایت قرنطینه خانگی، مانع ورود نزدیکان خود به استان شوند چراکه ورود یک فرد آلوده منجر به آغاز مجدد چرخه آلودگی در اردبیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، دکتر افشین فتحی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته با مثبت شدن  مثبت شدن جواب آزمایش  ٢۵ نفر ، تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان اردبیل به ۳٩٠ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه نتایج این 25 نفر از آزمایش ٧٧١ مورد مشکوک به کرونا حاصل شده است، گفت: از این تعداد  ۳٣٢ نفر  در بخش مراقبت ها بستری هستند.
 
قائم مقام دانشگاه عوم پزشکی اردبیل به تعداد جانباختگان کرونا در استان نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه با فوت 5 نفر دیگر طی 24 ساعت گذشته تعداد قربانیان کرونا در استان اردبیل به 61 نفر رسید.
 
فتحی در ادامه سخنان خود ضمن هشدار جدی به همشهریان در خصوص جدی گرفتن قرنطینه به طرح غربالگیری اشاره کرد و گفت: دغدغه ما بعد از این ان دسته از همشهریانی است که خارج از استان بودند و در روزهای آینده به استان مراجعه خواهند کرد، چراکه آنها غربالگری نشدند و اگر علامتدار یا مبتلا باشند باعث آلودگی مجدد استان و افزایش منحنی شیوع بیماری خواهیم شد، لذا درخواست ما این است این افراد با شماره ١٩٠ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را اخذ کنند.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد