کد خبر: 84745
|
10:10 - 1399/01/10
نسخه چاپی

رئيس مرکز بهداشت اردبیل خبرداد:

برنامه های نظارت بر واحدهای فعال در تامین اقلام و مايحتاج ضروری مردم، تشدید می شود

برنامه های نظارت بر واحدهای فعال در تامین اقلام و مايحتاج ضروری مردم، تشدید می شود
رئيس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از آغاز اجرای برنامه های نظارتی بیشتر بر واحدهای فعال در تامین اقلام و مايحتاج ضروری مردم اردبیل خبرداد و گفت: با اصناف متخلف در زمینه عدم رعایت بهداشت کافی اعلام شده در رابطه با ویروس کرونا برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، خسروی رئيس مرکز بهداشت شهرستان اردبیل با بیان اینکه نظارتهای بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت اردبیل بصورت گسترده برای کنترل و پيشگیری از بیماری کرونا در سطح اعمال محدودیت و ممنوعیت در فعالیت مراکز صنفی همچنان بدون تعطیلی ادامه دارد، گفت: این کارشناسان تمامی مراکز و اماکن عمومی و حتی مراکز درمانی و بیمارستانی را نیز تحت نظارت قرار داده تا از رعایت کلیه دستورالعمل های پیشگیری از بیماری و رعایت بهداشت محیطی اطمینان حاصل نمایند. 

وی همچنین از اجرای برنامه نظارتی بیشتر بر واحدهای فعال برای تامین اقلام و مايحتاج ضروری مردم خبر داد و اعلام کرد: این اصناف مکلف هستند کلیه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمایند و در صورت مشاهده تخلف قطعا جلوی فعالیت آنها گرفته خواهد شد.
 
اين روزها یکی از مهمترین واحدهای فعال دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کارشناسان بهداشت محیط هستند که علیرغم سختی کار و خستگی ناشی از کار طولانی و مواجه شدن با ناملایمتی های متعدد از روزهای قیل از درگیر شدن کشور با بیماری کرونا با پیش آگهی های اعلامی وزارت بهداشت سخت کوش و مصمم در راه خدمت به سلامت مردم می کوشند. 
 
بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و آموزش عمومی، برخورد با اماکن عمومی تجمعی و مبارزه با عرضه قلیان، نظارت بر مراکز عمده فروشی مواد غذایی، نظارت بر مراکز بهداشتی درمانی، نظارت بر مراکز توانبخشی و آموزش و نظارت بر گندزدایی مراکز عمومی و معابر و نقاهتگاه ها و نیز نظارت بر تدفین و تشیع اجساد متوفیان کرونا  گوشه ای از خدمات ارزنده این عزيزان است. کاری که از روز اول شروع شده و تا همین الان در دل این شب نیز در جریان می باشد.
 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد