کد خبر: 84746
|
12:24 - 1399/01/10
نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد:

تولد اولین نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در اردبیل

تولد اولین نوزاد سالم از مادر مبتلا به کرونا در اردبیل
رضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اولین نوزاد سالم از مادری با بیماری کرونای مثبت در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل متولد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  محمدرضارضایی‌بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگازان گفت: اولین نوزاد سالم از مادری با بیماری کرونای مثبت در بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل متولد شد.

 اولین نوزاد با جنسیت دختر از مادر ۲۹ ساله مبتلای قطعی به ویروس کرونا، در بخش ویژه زایمان کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل، به طور سالم متولد شد.

وی افزود: پس از مراجعه مادر باردار به بیمارستان، با توجه به این‌که یک بیمار مبتلای قطعی در منزل داشتند، از مادر باردار تست ابتلا به کرونا اخذ شد که نتیجه آزمایش ویروس‌شناسی مثبت بود که این مادر به بخش ویژه زایمان مادران مبتلا به کرونا منتقل شد. 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: با توجه به وضعیت فشار خون و همچنین اولین زایمان مادر باردار، نوزاد در ۳۵ هفتگی متولد شد که وضعیت عمومی مادر مطلوب بوده و نوزاد به دلیل تولد زودرس در دستگاه قرار دارد که وضعیت عمومی نوزاد نیز بسیار مناسب است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد