سرویس: اردبیل
کد خبر: 84760
|
21:30 - 1399/01/10
نسخه چاپی

توسط گروه های جهادی بسیج و با کمک خیرین انجام گرفت:

توزیع بسته های معیشتی توسط سپاه در مناطق محروم اردبیل + فیلم و عکس

توزیع بسته های معیشتی توسط سپاه در مناطق محروم اردبیل + فیلم و عکس
سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با همکاری گروه های جهادی بسیج و کمک های خیرین، بسته های معیشتی و بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا را بین مردم مناطق محروم استان اردبیل به صورت رایگان توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در کنار ضدعفونی و گندزدایی معابر و محل اجتماعات عمومی با همکاری گروه های جهادی و کمک های مادی خیّرین و نیکوکاران خیر اندیش در کنار تولید ماسک و توزیع بسته های بهداشتی بین عموم مردم مبادرت به توزیع بسته های معیشتی در مناطق محروم استان به صورت رایگان کرد تا نشان دهد همچون دوران سخت دفاع مقدس،در شرایط فعلی نیز با جان و دل در کنار مردم است.

علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با قدردانی از تمامی خیرین استان اردبیل در امر کمک رسانی در امر توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و بسته های غذایی در این مدت از شیوع کرونا ویروس در کشور تصریح کرد: 355 نفر از خیرین استان اردبیل در زمینه های مختلف و در امر توزیع رایگان اقلام بهداشتی و درمانی و غذایی در رابطه با شیوع و مقابله با کرونا ویروس با سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همکاری داشته اند.

وی به گوشه هایی از خدمات جهادگران در این زمینه اشاره کرد و گفت:توزیع 10تن برنج و 5تن شکر به قیمت دولتی اولین گام خدمت رسانی در اوایل شیوع کرونا در استان بود که بین اعضای صندوق های قرض الحسنه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین انجام گرفت.

رضوان راحلی فرمانده ناحیه سرعین نیزدر گفتگو با خبرنگار سبلان ما به توزیع بسته های معیشتی در کنار بسته های بهداشتی در بین مردم مناطق محروم ای شهرستان اشاره کرد و گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و کوچک شدن سفره عده ای از اقشار آسیب پذیر جامعه بعلت کسادی کسب و کار در نزدیکی عید، بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان با همت خیرین بزرگوار و دوست داشتنی شهرستان از امروز تهیه و توزیع تعداد ٣٠٠ بسته معیشتی به ارزش یکصد میلیون تومان را شروع کرد.
 
وی افزود: قطعا این مشکلات به زودی مرتفع خواهند شد و خلق صحنه های ماندگار اینچنینی و شاد کردن اقشار کم در آمد توسط خیرین خداشناس و گمنام و فرزندان شما در سپاه و بسیج برای همیشه در دفتر مهربانی ها ثبت خواهد شد.
 
 
حسین حسین زاده فرمانده سپاه ناحیه اصلاندوز نیز از ارسال۷۰ بسته معیشتی در راستای حمایت از خانواده های کم درآمد و اقشار آسیب پذیر جامعه شهرستان اصلاندوز به عشایر منطقه خبرداد.
 
 
 
شاپور حسن زاده فرمانده سپاه ناحیه نمین نیز گفت: توزیع بسته های غذایی در میان خانواده های نیازمند شهرستان نمین در چند مرحله در حال انجام است که در مرحله اول بیش از  ۱۰۰ بسته غذایی بین افراد نیازمند شهرستان توزیع شد.
مهدی اصلانی دبیر مجمع جهادگران استان نیز از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی معیشتی به خانواده های بی بضاعت محلات وحدت توسط گروه جهادی شهید سلیمانی حوزه ۴ شهید رجایی اردبیل خبرداد و گفت: گروه های جهادی متعدد اردبیل بصورت خودجوش و با کمک های مردمی در راستای نهضت خدمت رسانی به مردم در بحران کرونا تلاش می کنند.
 
 
مهدی ایقانی مسئول حرکت های جهادی بسیج دانشجویی نیز با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی در سراسر استان از همان ابتدای شروع پدیده ویروس کرونا وارد عرصه شدند، گفت: گروه های جهادی در کنار تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، بسته های غذایی را نیز در حاشیه شهر و مناطق محروم شهرستانها توزیع کردند.
 
 
 
شاپور حسن زاده فرمانده ناحیه نمین به فعالیت های جهادی جهادگران در بخش ویلکیج این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:توزیع بسته حمایتی و معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا در بخش ویلکیج توسط جهادگران حوزه مقاومت بسیج شهیدکلاهدوزآبی بیگلوشهرستان نمین انجام گرفت.
 
 
 
وی افزود: بیش از یکصد بسته غذایی نیز بین خانواده های محروم و نیازمند این شهرستان  توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین  توزیع شد.
 
 
فرمانده ناحیه نمین خاطرنشان کرد: مرحله دوم توزیع بسته های مواد غذایی به خانواده های محروم و نیازمند نیز همزمان با اعیاد شعبانیه آغاز شده و در حال انجام است.
 
 
 
طاهر رحیمی فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در بین خانواده های بی بضاعت بخش های موران، مرکزی، انگوت و مناطق شهری شهرستان گرمی خبرداد و گفت: این کار با مشارکت حوزه های مقاومت بسیج، بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی و گروههای جهادی در حال انجام است.
 
 
 محمد پورمند فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر نیز از توزیع ۳۵۰ بسته سلامت در بین اهالی روستای قره قیه و ۲۰۰ بسته سلامت در روستای گده کهریز بخش مشگین شرقی توسط جهادگران حوزه مقاومت بسیج لاهرود مشگین شهر خبرداد و گفت: توزیع بسیته های معیشتی در کنار بسته های بهداشتی همچنان در این شهرستان ادامه دارد.
 
 
 محرم پور رحمان فرمانده سپاه ناحیه کوثر نیز گفت: تا کنون سبدهای غذایی به ارزش ۳۰ میلیون تومان بین ۶۰ خانوار نیازمند شهرستان کوثر  توسط گروههای جهادی  انجام گرفته است.
 
 
بنیامین علیمحمدی از خادمین  هیئت رایت الهدی اردبیل از تهیه و توزیع ۸۰ بسته غذایی در مناطق محروم شهر اردبیل توسط اعضای هیئت و گروه خیریه نوکران اردبیل انجام گرفت.
 
 
شاپور حسن زاده فرمانده ناحیه نمین از توزیع بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توسط جهادگران حوزه خواهران بخش آبی بیگلو  این شهرستان خبرداد و گفت: گروه های جهادی این شهرستان با حضور فعال خود تمام نقاط این شهرستان را تحت پوشش قرار دادند.
 
 
محمد پورمند فرمانده ناحیه مشگین شهر نیز از آغاز موج دوم اریال بسته های معیشتی به مناطق محروم این شهرستان خبرداد و گفت: بسته غذایی شامل گوشت مرغ، برنج ایرانی و روغن به خانواده های نیازمند روستای وله زیر مشگین شهر توسط گروه جهادی مُـطَـهَّــر در حال انجام است.
 
 
حسن نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز با بیان اینکه بسیجیان این شهرستان تاکنون بیش از 10هزار ماسک تولید و بین مردم توزیع کردند به ارسال بسته های معیشتی بین مردم مناطق محروم نیز اشاره کرد و گفت: توزیع بسته های غذایی در میان نیازمندان از شب عید نوروز توسط گروه جهادی عاشقان ولایت اجیرلوی این شهرستان با حضور امام جمعه جهادی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارس آباد آغاز شده و این فرایند تا ریشه کن شدن بیماری کرونا و آغاز مجدد چرخه زندگی عاذی مردم ادامه خواهد داشت.
 
 
 
امیر مهدی ایقانی مسئول حرکت های جهادی بسیج دانشجویی گفت: گروه های جهادی دانشجویی با همکاری گروه جهادی انصار المهدی(عج) شهرک حافظ اقدام به تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی در مناطق محروم اردبیل کردند. 
 
 
محمد پورمند فرمانده سپاه ناحیه مشگین شهر از توزیع موادغذایی در بین خانواده های محروم روستای حماملو  این شهرستان خبرداد و گفت: این کار توسط گروه جهادی شهیدکاتب شهر رضی و بامشارکت قرارگاه خدمات رسانی،امدادی وجهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بسیج سازندگی شهرستان مشگین شهر در جال انجام است.
 
 
 
 
 
عطایی فرمانده سپاه ناحیه خلخال از توزیع بسته های غذایی، اقلام بهداشتی و گند زدایی مکان های پر تردد بخش شاهرود توسط جهادگران حوزه امام خامنه ای (مدظله العالی) شهر کلور این شهرستان  خبرداد.
 
 
حسین نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز گفت: بیش از ۱۶۰ بسته غذایی جهت توزیع در بین خانواده های نیازمند و بی بضاعت به همت بسیج سازندگی و با مشارکت خیرین و اجتماعی ناحیه سپاه پارس آباد آماده شده و در حال توزیع بین مردم مناطق محروم این شهرستان است.
 
 
عطایی فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: توزیع مواد ضدعفونی و بسته های بهداشتی و معیشتی در روستای ترک از توابع بخش مرکزی خلخال توسط جهادگران خادم مردم  و بسیجیان حوزه شهری حضرت امام خمینی (ره) خلخال در حال انجام است.
 
 
طاهر رحیمی فرمانده سپاه ناحیه گرمی نیز از توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در روستاهای محروم بخش موران  این شهرستان خبرداد و گفت: این کار با همکاری کمیته امداد امام(ره)، ستاد مردمی مدافعان سلامت و  بنیاد علوی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه گرمی انجام گرفت.
 
 
 
 
حسین نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز گفت: به همت خیرین فرهنگی و بسیج سازندگی و امور اجتماعی سپاه ناحیه پارس آباد ۱۶۰ بسته غذایی و بهداشتی دیگر نیز در بین خانواده های نیازمند پارس آباد  تهیه و بین مردم مناطق محروم توزیع شد.
 
 
 
 
به گزارش خبرنگاران سبلان ما از گوشه و کنار استان اردبیل، این کار خداپسندانه همچنان ادامه دارد و گروه های جهادی بسیج در کنار مردم هستند تا با استفاده از کوچکترین فرصت ها به مردم خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد